1

1

Kontakt

Adres do korespondencji:
00-681 Warszawa, ul. Hoża 51
/kartonovnia/
polskalaicka@gmail.com
tel.606.134.339
www.polskalaicka.com.pl

223 komentarze:

  1. jestem z Panem Krzysztofem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja także.Rozumem i sercem i cała nasza grupa na facebooku także.

      Serdecznie pozdrawiam .

      Usuń
    2. Jestem z Panem Krzysztofem
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
    3. Jestem z Panem Krzysztofem
      Serdecznie pozdrawiam

      Usuń
    4. Krzysztofie,

      Cudownie ze jesteś :) jestem całym sercem z Tobą i tym co robisz, jeśli będzie w Warszawie jakiekolwiek spotkanie z Tobą to chętnie przybędę .
      Sredeczności

      Usuń
    5. Nareszcie! Nareszcie słyszę kogoś, kto ma odwagę w rzeczowy, rozsądny sposób uświadomić ludziom to, co jest oczywiste. Podziwiałem Pana jako aktora, ale teraz oprócz podziwu za odwagę doszedł szacunek i wdzięczność.Pozdrawiam z wyrazami solidarności.Janusz

      Usuń
    6. Bravo Panie Krzysztofie .... w pełni Pana popieram.

      Usuń
    7. Nareszcie słowa które chciałem usłyszęć od dawien dawna. Brawo! Panie Krzysztofie , prawde trzeba głosić.

      Usuń
    8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Brawo... Panie Krzysztofie popieram pana poglady i z checia wysluchalabym wykladu na zywo :)

      Usuń
    11. Więcej taki ludzi jak Pań Krzysztof, wiele osób czuje wewnątrz, że coś z tym kościołem jest nie tak, są jednak leniwi i nie czytają o prawdzie, wybierają kościelny matrix bo łatwiej, bojæ się prawdy. Panie Krzysztofie tak trzymać!

      Pozdrawiam

      Usuń
    12. Straszne,prowadzi slepy ślepego
      Ludzie...Z P.Krzysztofem na czele...Wy nic NIE CHCECIE WIEDZIEĆ! !!!!

      Usuń
    13. DLACZEGOhttp://m.se.pl/wiadomosci/polska/cud-eucharystyczny-w-legnicy-to-kawalek-ludzkiego-serca_812108.html NIE SZUKACIE! !!???

      Usuń
    14. DLACZEGOhttp://m.se.pl/wiadomosci/polska/cud-eucharystyczny-w-legnicy-to-kawalek-ludzkiego-serca_812108.html NIE SZUKACIE! !!???

      Usuń
    15. DLACZEGO nie chcecie wiedzieć? ???
      CZEKA WAS WIECZNOŚĆ!!!!
      Egzorcyzmy Anneliese Michel https://g.co/kgs/GmnlSs

      Usuń
    16. Ludzie! !!! Szukajcie! !!!
      https://youtu.be/qpgKPGzFa84

      Ludzie szukajcie... czyżby tylu ludzi poświęcili się zlemu??
      Tylu młodych idzie na księdza? ????

      Usuń
    17. Ok. My jesteśmy ślepi. A pani co widzi? A to pani widziała?
      Ap 18, 4 I usłyszałem inny głos z nieba mówiący:
      Ludu mój, wyjdźcie z niej,
      byście nie mieli udziału w jej grzechach
      i żadnej z jej plag nie ponieśli:
      5 bo grzechy jej narosły - aż do nieba,
      i wspomniał Bóg na jej zbrodnie.
      6 Odpłaćcie jej tak, jak ona odpłacała,
      i za jej czyny oddajcie podwójnie:
      w kielichu, w którym przyrządzała wino, podwójny dział dla niej przyrządźcie!
      7 Ile się wsławiła i osiągnęła przepychu,
      tyle jej zadajcie katuszy i smutku!
      Ponieważ mówi w swym sercu:
      "Zasiadam jak królowa
      i nie jestem wdową,
      i z pewnością nie zaznam żałoby",
      8 dlatego w jednym dniu nadejdą jej plagi:
      śmierć i smutek, i głód;
      i będzie ogniem spalona,
      bo mocny jest Pan Bóg, który ją osądził.

      Usuń
    18. Ambiwalentność kościoła katolickiego-to wykorzystywanie Dobra i Życia ludzkiego do szerzenia Kłamstwa i Zła przeciwko ludzkości!!!! Ew.1 List. św. Jana. Kto grzeszy jest dzieckiem diabła,ponieważ diabeł trwa w grzechu od początku.. Czy duchowieństwo kościoła nie mówi nad wyraz głośno" jesteśmy grzeszni??? Kościół jest narzędziem SZATANA!

      Usuń
    19. Chrześcijański ludzki Kanibalizm jedzących Ciało Ofiary=Jezusa. I kanibalizm połączony z Wampiryzmem =pijących Krew Ofiary, jest szatańskim Grzesznym duchowieństwem,które wyrażnie przyznaje się ,że Grzeszy myślą,mową i Uczynkiem!!! Dość Kłamstw Szatana i jego wyznawców!!!

      Usuń
    20. Rozumiem że efemeryczne, dzikie plemiona uprawiające kanibalizm są wyznawcami szatana? Proszę mi wyjaśnić, panie Sieja.

      Usuń
    21. Zgadzam się Panie Krzysztofie z większością pańskich opinii w sprawie Kościoła. Podstawową sprawą, o którą trzeba zabiegać, to rozdział Kościoła od państwa. Wiara jest dla wiernych, a dogmaty i nauki Kościoła, jeśli ktoś je podziela, są sprawą prywatną każdego człowieka, a nie przedmiotem nacisku, czy szantażu polityków i wyznacznikiem kierunku rozwoju państwa. Kościół, jako zamknięta obyczajowo i doktrynalnie organizacja, z natury postrzega wszystko co inne religijnie i obyczajowo jako zagrożenie i potencjalną konkurencję. To własnie jest główną przyczyną braku zgody na udział w rządzeniu państwem, które zrzesza Polaków, a nie chrześcijan.

      Usuń
  2. jestem z Tobą , pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://m.se.pl/wiadomosci/polska/cud-eucharystyczny-w-legnicy-to-kawalek-ludzkiego-serca_812108.html

      Usuń
    2. Proszę nie cytować gazety. Nie jest dla mnie autorytetem. Proszę cytować Biblię. Jest dla mnie autorytetem. Co dla pani jest autorytetem?

      Usuń
  3. Witaj Krzysztofie jestem pełna podziwu że się obudziłeś i dla Twego entuzjazmu budzenia polaków.
    To trudne zadanie gdyż świadomość ludzi została zakodowana począwszy od 2 tys lat kiedy to stworzono magię iluminatów - ludzi - gadów- ,,religię gadającego węża".To potężna magia z rytuałami.
    Wiedza którą przekazuje David Icke mówi o iluminatach.
    Dużo by o tym mówic.
    Jak nie znasz jeszcze książek - ANASTAZJA Władimira Megre i Ashyane Deane np Podróżnicy śpiący uprowadzeni - według mnie to osoby,którym można wierzyć.A wiedza która przekazują sięga setki milionów lat do tyłu.
    Te dwa tysiace lat to niewielka historia naszego istnienia.
    Nawet tak zwani niektórzy guru są wielkimi oszustami.
    Ja zniechęciłam się już kilka lat temu a miałam podobne do Twoich idee,wiedzę i doświdczenie.
    Trudno obudzić zachipnotyzowanych w kodach magii. Oni nie wiedzą, że spią.
    Jest wielu ludzi świadomych tego co robi religia ale uwolnić swoją świadomość od kodów magii to coś innego.
    To ogrom pracy i detrminacji.
    Jestem z Tobą.
    Życzę Ci uważności i siły - mocno się wystawiłeś a przeciwnik jest bezpardonowy.
    Pozdrawiam cieplutko Henia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyłoby aby ludzie dowiedzieli się co było zapisane na glinianych tabliczkach starożytnego Sumeru,długo,długo przed tym zanim została napisana Biblia.Ludziom celowo nie mówi się o tym bo wszystkie dotychczasowe ustalenia,teorie,dogmaty,religie ległoby w gruzach a wielu maluczkich nie wiedziałoby co do nich się mówi.Ale każdy człowiek mógłby wykorzystać swój mózg nie w 10% tak jak teraz ale tak jak nasi starożytni o wiele więcej,otworzyć szyszynkę(trzecie oko),intuicyjności,duchowość,oczyścić czakry.

      Usuń
    2. ale ciemny lud nawet 10 % nie używa swojego móżgu

      Usuń
  4. sorry za brak niektórych liter

    OdpowiedzUsuń
  5. http://polska.newsweek.pl/in-vitro-naprotechnologia-zarodki-jerzy-zelnik-tvn,artykuly,363974,1.html#fp=nw

    OdpowiedzUsuń
  6. zelnik się z c.h.... na rozum zamienił. .. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Zelnik wydawalo by sie ,ze inteligentny facet

      Usuń
    2. Dobry aktor to i inteligentnego zagra.

      Usuń
  8. W jaki sposób można się dowiadywać o nowych wpisach na blogu bez konieczności odwiedzania tej strony?
    Czy będzie każdorazowo informacja na Pana FB?

    OdpowiedzUsuń
  9. Panie Krzysztofie, szanuję Pana decyzję, ponieważ każdy z nas ma wolną wolę, ale absolutnie nie popieram i apeluję, aby zaprzestał Pan niszczeniu tego, czego i tak nie uda się Panu zniszczyć, ponieważ Bóg i jego Kościół, który ustanowił jest silniejszy od Pana. Czy ma Pan świadomość, że swoim działaniem szkodzi Pan innym. To, że chce Pan zniszczyć siebie, to Pana wybór, ale staje się Pan odpowiedzialny za zatracenie innych. Czy wierzy Pan w Boga i nieśmiertelną duszę? Walczy Pan z Kościołem Chrystusowym, więc również z Bogiem, czym skazuje się Pan na wieczne potępienie. Proszę poważnie przemyśleć swoje działanie. Wierzę, że kiedyś się Pan opamięta, bo Bóg jest bardzo miłosierny, ale czy wówczas uda się Panu dotrzeć do wszystkich, których teraz pociąga Pan za sobą? Błogosławię Pana, by Bóg zesłał Panu Swego Ducha Prawdy, który o wszystkim Pana pouczy. Jeśli kocha Pan prawdę, a nie kłamstwo, to szukając tej prawdy dojdzie Pan do Źródła. Pozdrawiam, z Bogiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takich jak Pani, "boży człowiek" czyli Jacek Kurski mówił CIEMNY LUD. I jak mu nie przyznać racji...

      Usuń
    2. Jeżeli są w tym kraju ludzie którzy nie rozumieją że największym ich wrogiem był i jest kościół katolicki , to stracą wszystko co mają z polską włącznie i nigdy tego nie odzyskają !!!

      Usuń
    3. Ja rowniez dołączam sie do komentarza ranaty dove. Szanuje kazdego człowieka i z miłosci do Boga i dla Boga kocham nawet takich ludzi, ktorzy tak jak kiedysz Paweł, przesladuja Kosciół Swiety. Pani Renata mowi prawde, ze bierze pan odpowiedzialnosc za tych wszystkich, ktorzy slepo popieraja pana wypowiedzi. Bog jest żywy i nie jest wymysłem tak jak pan napisał na fb Chrystus jako czlowiek...Nie my Go wymyslilismy, tylko przyszedł na swiat w ludzkim Ciele by nas odkupic od smierci wiecznej. Prosze by pan zastanowil sie nad swoimi blednymi wypowiedziami i uznał, ze Kosciół jest zywymi członkami Chrystusa na którego czele stoi On sam i żadne siły Go nie przemogą. Prosze nie walczyc z Bogiem i Go nie przesladować. Dołączam pana do serca do końca zycia i będę prosiła Boga o światło dla pana, bo jest pan dzieckiem Bozym i nic tego nigdy nie zmieni i Bog kocha pana takim jakim pan jest bez wzgledu na wszystko, bo Jego miłosc jest bezwarunkowa i niepojeta dla takiego zwykłego człowieka. Pozdrawiam serdecznie. Z Panem Bogiem! :)

      Usuń
    4. Skoro Pan Krzysztof .. tutaj cytuję poprzednie komentarze "bierze odpowiedzialność za tych wszystkich, którzy go popierają" to kto w takim razie bierze odpowiedzialność za ludzi ŚLEPO popierających instytucję kościoła i jej występki??? Jestem także zdania że wśród osób popierających Pana Krzysztofa jest znikomy procent tych "ślepo popierających" a wśród osób popierających kościół wręcz przeciwnie- na co dowód mamy w powyższych komentarzach. Pan Krzysztof nikomu nic nie narzuca, zachęca tylko ludzi do kreatywnego myślenia.. czego nie robi kościół.

      Usuń
    5. Ktoś to dobrze ujął ,że religia jest chorobą przenoszoną drogą płciową. Gdy jeden ma urojenia to znaczy ,że jest chory psychicznie ale jak miliony mają urojenia to zwie się to zwykle religią. Nie ma takiego domu wariatów , w który można by takich umieścić. Sami zakuli umysły w okowy jądra ciemności.

      Usuń
    6. Dzień dobry, szanuje Pani poglądy . Chciałam polecić Pani książki A. Kardeca jestem pewna ,że ustawią Panią do pionu. Oto one 1.Piekło i Niebo,2.Księga Mediów,3. Księga Duchów oraz Ewangelia wg spirytystów.Pisze Pani w swoim mailu o duszy człowieka, z powyższych książek dowie się Pani co się dzieje z duszą a raczej Duchem po śmierci , od czego zależy to gdzie dusza po śmierci zawita i co trzeba robić aby być moralnie i duchowo rozwiniętym człowiekiem. Gdy przeczyta Pani te książki, umocni pani swoja wiarę w Boga, zmieni Pani swój stosunek do KK pod wpływem doznanego szoku. Dlatego KK te książki zakazał czytać ,były (są) na indeksie . Człowiek rozwija się gdy szuka,poświęca czas i serce na naukę czegoś więcej niż papki podanej jako nauki. Ciekawe czy Pani rozumie Ewangelię ,czy nie drażnią Panią niektóre wypowiedzi Jezusa. Po przeczytaniu Ewangelii wg spirytyzmu zrozumiałam .Jestem wdzięczna Bogu ,że ta książka wpadła w moje ręce.Pozdrawiam .
      Elżbieta

      Usuń
    7. Bog jest milosierny ,ale nie kosciol
      Bog nam prawo wyboru ,ale nie kosciol

      Usuń
    8. Czyzby wiara w BOGA zobowiazywala do czczenia Chrystusa . A kosciol to miejsce czczenia Boga .Pan Krzysztof mowi i robi to co uwaza za sluszne .Pani natomiast tylko to co Pani jest po mysli z obawy ze nie trafi Pani dokad ? Do wiary nieda sie nikogo zmusic nawet mieczem .A przeciez kosciol Chrystusowy juz probowal w imie BOGA

      Usuń
    9. Sądząc po wielu wpisach widać, że rozświetlanie ludzkich umysłów będzie podobne do orania betonu tępą drewnianą sochą, ciągnioną przez beznogiego wołu! Z religijnym betonem - mającym do tego zacięcie "naukowe" - po prostu dyskutować się nie da. Jak ktoś już wszedł na bezdroża religijnego zaczadzenia, żeby go nie wiem jakimi argumentami próbował "wyprostować", on zawsze dopatrzy się "rozwiązania" w postaci "słowa bożego" i nawet czasem wspaniałomyślnie oznajmi ci, że będzie się gorliwie modlił za twoje, grzeszniku, "nawrócenie"... Nadzieja cała w uwolnieniu edukacji z morderczego uścisku kościelnego. Kiedyś to pewnie nastąpi, ale kiedy?...

      Usuń
    10. Czy dusza jest nieśmiertelna ? czy czyściec istnieje ? Oto wersety Biblijne które jednoznacznie na to odpowiedzą:
      abyś zachował przykazanie bez skazy i bez nagany aż do przyjścia Pana naszego Jezusa Chrystusa, które we właściwym czasie objawi błogosławiony i jedyny władca, Król królów, Pan panów, JEDYNY, KTÓRY MA NIEŚMIERTELNOŚĆ, który mieszka w światłości NIEDOSTĘPNEJ którego NIKT Z LUDZI NIE WIDZIAŁ I WIDZIEĆ NIE MOŻE; jemu niech będzie cześć i moc wieczna. Amen.1 Tymoteusza 6,14-17: Możemy być pewni. Słowo Boże mówi, że nikt nikogo nie wyprzedzi.
      (13) Nie chcemy, bracia, waszego trwania w niewiedzy co do tych, którzy umierają, abyście się nie smucili jak wszyscy ci, którzy nie mają nadziei. (14) Jeśli bowiem wierzymy, że Jezus istotnie UMARŁ I ZMARTWYCHWSTAŁ, to również tych, którzy umarli w Jezusie, Bóg wyprowadzi wraz z Nim. (15) To bowiem głosimy wam jako słowo Pańskie, że my, żywi, pozostawieni na przyjście Pana, nie wyprzedzimy tych, którzy POMARLI. (16) Sam bowiem Pan zstąpi z nieba na hasło i na głos archanioła, i na dźwięk trąby Bożej, a ZMARLI w Chrystusie POWSTANĄ pierwsi. (17) Potem my, żywi i pozostawieni, wraz z nimi będziemy porwani w powietrze, na obłoki naprzeciw Pana, i w ten sposób zawsze będziemy z Panem. (18) Przeto wzajemnie się pocieszajcie tymi słowami! (1 List do Tesaloniczan 4

      Jezus mówi, że tam, gdzie On teraz idzie: „wy przyjść nie możecie”, chociaż oni są Jego Kościołem. Niesprawiedliwi nie wejdą tam, ale i sprawiedliwi też nie wejdą tam, gdzie idzie Jezus. Potężne Boże Słowo.

      Niedaleko dalej Pan mówi, Ew. Jana 14, wiersze 1-3:
      Niechaj się nie trwoży serce wasze; wierzcie w Boga i we mnie wierzcie! W domu Ojca mego wiele jest mieszkań; gdyby było inaczej, byłbym wam powiedział. Idę przygotować wam miejsce. A jeśli pójdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, ABYŚCIE, GDZIE JA JESTEM I WY BYLI.
      Kiedy? Wtedy kiedy Pan wróci po Swój Kościół.

      Ew. Jana 14,18:
      Nie zostawię was sierotami, przyjdę do was.

      (13) I NIKT nie wstąpił do nieba, oprócz Tego, który z nieba zstąpił - Syna Człowieczego. Jan 3

      Psalm 17, 15:
      Ale ja dzięki sprawiedliwości ujrzę oblicze twoje, Kiedy się OBUDZĘ, nasycę się widokiem twoim.

      Księga Izajasza 26, 19:
      OŻYJĄ twoi UMARLI, twoje ciała WSTANĄ, OBUDZĄ się i będą radośnie śpiewać ci, którzy LEŻĄ W PROCHU , gdyż twoja rosa jest rosą światłości, a ZIEMIA WYDA ZMARŁYCH.

      Księga Joba 14, 12:
      tak człowiek, gdy się położy, NIE WSTANIE; dopóki niebo nie przeminie, nie OCUCI się i nie OBUDZI się ze swojego SNU.

      Księga Daniela 12, 2:
      A wielu z tych, którzy ŚPIĄ W PROCHU ZIEMI, OBUDZĄ SIĘ, jedni do żywota wiecznego, a drudzy na hańbę i wieczne potępienie.

      Ewangelia Jana 5, 28.29:
      Nie dziwcie się temu, gdyż nadchodzi godzina, kiedy WSZYSCY W GROBACH USŁYSZĄ GŁOS JEGO; i WYJDĄ ci, co dobrze czynili, by POWSTAĆ do życia; a inni, którzy źle czynili, by POWSTAĆ na sąd.
      Jezus mówi dokładnie to samo, co jest w Księdze Daniela. To nie jest gdzieś w jednym miejscu, ale przez całą Biblię rozgłaszana jest nauka o umarłych. Można poznać jaka jest nadzieja i jakie są możliwości, ponieważ w takie doświadczenie wszedł człowiek, kiedy zgrzeszyliśmy tam w raju, w Adamie i Ewie.
      CDN

      Usuń
    11. Ewangelia Jana 6, 39. 40. 54:
      A to jest wola tego, który mnie posłał, abym z tego wszystkiego, co mi dał, nic nie stracił, lecz WSKRZESIŁ to w dniu OSTATECZNYM.A to jest wola Ojca mego, aby każdy, kto widzi Syna i wierzy w niego, miał żywot wieczny, a Ja GO WZBUDZĘ w dniu ostatecznym. Kto spożywa ciało moje i pije krew moją, ten ma żywot wieczny, a Ja go WSKRZESZĘ w dniu OSTATECZNYM. Potężne Słowa Jezusa, mówiące od razu – kiedy.

      Apostoł Paweł nauczał: "Oto tajemnicę wam objawiam: Nie wszyscy zaśniemy, ale wszyscy będziemy przemienieni. W jednej chwili, w oka mgnieniu, na odgłos trąby ostatecznej; bo trąba zabrzmi i umarli wzbudzeni zostaną jako nie skażeni, a my zostaniemy przemienieni. Albowiem to, co skażone, musi przyoblec się w to, co nieskażone, a to co śmiertelne, musi przyoblec się w nieśmiertelność. A gdy to, co skażone, przyoblecze się w to, co nieskażone, i to, co śmiertelne, przyoblecze się w nieśmiertelność, wtedy wypełni się słowo napisane: Pochłonięta jest śmierć w zwycięstwie" (1Kor.15,51-54).

      ...lecz wiemy, że gdy się objawi, będziemy do niego podobni, gdyż ujrzymy go takiego, jakim jest" (1Jana3,2).

      A takie jest świadectwo, że żywot wieczny dał nam Bóg, a żywot ten jest w Synu jego. Kto ma Syna ma żywot; kto nie ma Syna Bożego, nie ma żywota" (1Jana5,11.12).

      (18) Boga NIKT nigdy nie widział, Ten Jednorodzony Bóg, który jest w łonie Ojca, /o Nim/ pouczył.Jan 1

      A Królowi wieków, NIEŚMIERTELNEMU, NIEWIDZIALNEMU, jedynemu Bogu, niech będzie cześć i chwała na wieki wieków" (1Tym.1,17).

      (19) Bo los synów ludzkich jest taki, jak los zwierząt, jednaki jest los obojga. Jak one umierają, tak umierają tamci; i wszyscy mają to samo tchnienie. Człowiek nie ma żadnej przewagi nad zwierzęciem. Koh 3?

      ...wszystkich spotyka ten sam los, lecz również serce synów ludzkich jest pełne zła i głupota jest w ich sercu, dopóki żyją, a potem idzie się do umarłych. (4) Kto należy do grona żyjących, ten jeszcze ma nadzieję; gdyż żywy pies jest lepszy niż martwy lew. (5) Wiedzą bowiem żywi, że muszą umrzeć, lecz umarli nic nie wiedzą i już nie ma dla nich żadnej zapłaty, gdyż ich imię idzie w zapomnienie. (6) Zarówno ich miłość, jak ich nienawiść, a także ich gorliwość dawno minęły; i nigdy już nie mają udziału w niczym z tego, co się dzieje pod słońcem. Koh 9

      Izajasza 8:19
      ...(19) A gdy wam będą mówić: Radźcie się wywoływaczy duchów i czarowników, którzy szepcą i mruczą, to powiedzcie: Czy lud nie ma się radzić swojego Boga? Czy ma się radzić umarłych w sprawie żywych?

      (7) Wróci się proch do ziemi, tak jak nim był, duch zaś wróci do Boga, który go dał. Koh 12

      P.Jezus także uczył, że śmierć jest snem. Powiedział kiedyś do uczniów:
      "Łazarz, nasz przyjaciel, zasnął; ale idę zbudzić go ze snu. Tedy rzekli uczniowie do niego: Panie! Jeśli zasnął, zdrów będzie. Ale Jezus mówił o jego śmierci; oni zaś myśleli, że mówił o zwykłym śnie. Wtedy to rzekł im Jezus wyraźnie: Łazarz umarł" - Jan 11,11-14.

      Umarli nie są świadomi upływu czasu. Ci, którzy przyjęli Chrystusa jako swojego Zbawiciela, zostaną zbudzeni ze snu śmierci. Nadzieja zmartwychwstania łączy się z nadzieją domu, który jest przygotowany dla zbawionych w niebie (Jan 14,2.3)
      CDN

      Usuń
    12. Tam Bóg "otrze wszelką łzę z oczu ich, i śmierci już nie będzie, ani smutku, ani krzyku, ani mozołu" (Obj. 21,4).

      Śmierć nie będzie na zawsze królowała na tym świecie. Diabeł, źli ludzie, śmierć i grób zginą w jeziorze ognistym. "Owo jezioro ogniste, to druga śmierć" (Obj. 20,14).

      (4) Gdy opuszcza go duch, wraca do prochu swego; W tymże dniu giną wszystkie zamysły jego. Ps 146

      (1) Człowiek urodzony z niewiasty żyje krótko i jest pełen niepokoju. (2) Wyrasta jak kwiat i więdnie; ucieka jak cień i nie ostaje się. Hi14

      (5) Odwróć się, Panie, ratuj duszę moją, Zbaw mnie przez łaskę swoją! (6)Bo po śmierci nie pamięta się o tobie, A w krainie umarłych któż cię wysławiać będzie? Ps 6

      (10) Na co natknie się twoja ręka, abyś to zrobił, to zrób według swojej możności, bo w krainie umarłych, do której idziesz, nie ma ani działania, ani zamysłów, ani poznania, ani mądrości. Koh 9

      Lista wypaczeń Słowa Bożego przez katolicyzm jest tak długa że:
      ''grzechy jej narosły - aż do nieba, i wspomniał Bóg na jej zbrodnie''
      KRK wypaczył tą prostą ewangelię i sprzedał ludziom NIEŚMIERTELNOŚĆ duszy i robi wszystko za pieniądze.
      Na fałszywej nieśmiertelności duszy KRK naprodukował takich fałszywych doktryn/nauk jak np: obcowanie świętych, kult świętych i Marii które zaprzeczają zmartwychwstaniu w czasie powrotu P.Jezusa,
      odpusty i msze za dusze zmarłych, czyściec, które tak samo jak reinkarnacja również zaprzeczają całkowicie DOSKONAŁEJ I JEDNORAZOWEJ ofierze P.Jezusa na krzyżu.
      >>>Koniec Cytatów<<<

      Usuń
    13. Jesteś zaskoczona prawda ? Nie przejmuj się, ja też byłem, po prostu kościół nas wszystkich okłamywał.
      Bóg Biblii niema nic wspólnego ani z Zielonymi ani z Ś.Jehowy ani z Babtystami ani z Katolikami ani z żadną religią tego świata. P.Jezus powiedział:''Moje królestwo nie jest z tego świata''
      Możesz być zbawiony łaską (za darmo) przez P.Jezusa i zachować swoje życie wieczne tylko wtedy kiedy szczerze uznasz P.Jezusa swoim JEDYNYM Panem Bogiem bez ŻADNYCH KATOLICKICH DODATKÓW i opuścisz tzw. BABILON WIELKI (czyli religie tego świata)

      Biblia mówi wyraźnie:

      Ap 18,4-8: I usłyszałem inny głos z nieba mówiący: Ludu mój, wyjdźcie z niej*, byście nie mieli udziału w jej grzechach i żadnej z jej plag nie ponieśli: 5 bo grzechy jej narosły - aż do nieba, i wspomniał Bóg na jej zbrodnie. Odpłaćcie jej tak, jak ona odpłacała, i za jej czyny oddajcie podwójnie: w kielichu, w którym przyrządzała wino, podwójny dział dla niej przyrządźcie! 7 Ile się wsławiła i osiągnęła przepychu, tyle jej zadajcie katuszy i smutku! Ponieważ mówi w swym sercu: "Zasiadam jak królowa i nie jestem wdową*, i z pewnością nie zaznam żałoby", 8 dlatego w jednym dniu nadejdą jej plagi: śmierć i smutek, i głód; i będzie ogniem spalona, bo mocny jest Pan Bóg, który ją osądził.

      Iz 48,20: Wychodźcie z Babilonu, uciekajcie od Chaldejczyków! Głośno i radośnie to zwiastujcie, rozgłaszajcie to. Roznoście tę wieść do krańców ziemi! Mówcie: Pan wykupił swojego sługę Jakuba.

      Iz 52,1: Dalej, dalej! Wyjdźcie stąd! Nie dotykajcie nic nieczystego! Wyjdźcie spośród niego! Oczyśćcie się, wy, którzy niesiecie naczynia Pańskie!

      Jer 50,8: Uciekajcie z Babilonu, uchodźcie z ziemi chaldejskiej, bądźcie jak barany na czele stada!

      Jer 51,6: Uciekajcie ze środka Babilonu! Każdy niech ratuje swe życie! Nie gińcie z powodu jego grzechu! Nastał, bowiem czas odwetu u Pana, daje On mu zapłatę za to, co uczynił.

      Jer 51,45: (45) Wyjdź, mój narodzie, spośród niego! Każdy niech ratuje swe życie przed żarem gniewu Pana!

      Jer 51,9: Leczyliśmy Babilon, ale nie dało się go uleczyć; zostawcie go! Chodźmy każdy do swojego kraju, gdyż jego sąd niebios sięga i wznosi się aż do obłoków!



      2 Kor (14) Nie wprzęgajcie się z niewierzącymi w jedno jarzmo. Cóż bowiem na wspólnego sprawiedliwość z niesprawiedliwością? Albo cóż ma wspólnego światło z ciemnością? (15) Albo jakaż jest wspólnota Chrystusa z Beliarem lub wierzącego z niewiernym? (16) Co wreszcie łączy świątynię Boga z bożkami? Bo my jesteśmy świątynią Boga żywego - według tego, co mówi Bóg: Zamieszkam z nimi i będę chodził wśród nich, i będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem. (17) Przeto wyjdźcie spośród nich i odłączcie się od nich, mówi Pan, i nie tykajcie tego, co nieczyste, a Ja was przyjmę (18) i będę wam Ojcem, a wy będziecie moimi synami i córkami - mówi Pan wszechmogący.

      Usuń
    14. Ewangelia Jana 6, 39. 40. 54:
      A to jest wola tego, który mnie posłał, abym z tego wszystkiego, co mi dał, nic nie stracił, lecz WSKRZESIŁ to w dniu OSTATECZNYM.A to jest wola Ojca mego, aby każdy, kto widzi Syna i wierzy w niego, miał żywot wieczny, a Ja GO WZBUDZĘ w dniu ostatecznym. Kto spożywa ciało moje i pije krew moją, ten ma żywot wieczny, a Ja go WSKRZESZĘ w dniu OSTATECZNYM. Potężne Słowa Jezusa, mówiące od razu – kiedy.

      Apostoł Paweł nauczał: "Oto tajemnicę wam objawiam: Nie wszyscy zaśniemy, ale wszyscy będziemy przemienieni. W jednej chwili, w oka mgnieniu, na odgłos trąby ostatecznej; bo trąba zabrzmi i umarli wzbudzeni zostaną jako nie skażeni, a my zostaniemy przemienieni. Albowiem to, co skażone, musi przyoblec się w to, co nieskażone, a to co śmiertelne, musi przyoblec się w nieśmiertelność. A gdy to, co skażone, przyoblecze się w to, co nieskażone, i to, co śmiertelne, przyoblecze się w nieśmiertelność, wtedy wypełni się słowo napisane: Pochłonięta jest śmierć w zwycięstwie" (1Kor.15,51-54).

      ...lecz wiemy, że gdy się objawi, będziemy do niego podobni, gdyż ujrzymy go takiego, jakim jest" (1Jana3,2).

      A takie jest świadectwo, że żywot wieczny dał nam Bóg, a żywot ten jest w Synu jego. Kto ma Syna ma żywot; kto nie ma Syna Bożego, nie ma żywota" (1Jana5,11.12).

      (18) Boga NIKT nigdy nie widział, Ten Jednorodzony Bóg, który jest w łonie Ojca, /o Nim/ pouczył.Jan 1

      A Królowi wieków, NIEŚMIERTELNEMU, NIEWIDZIALNEMU, jedynemu Bogu, niech będzie cześć i chwała na wieki wieków" (1Tym.1,17).

      (19) Bo los synów ludzkich jest taki, jak los zwierząt, jednaki jest los obojga. Jak one umierają, tak umierają tamci; i wszyscy mają to samo tchnienie. Człowiek nie ma żadnej przewagi nad zwierzęciem. Koh 3?

      ...wszystkich spotyka ten sam los, lecz również serce synów ludzkich jest pełne zła i głupota jest w ich sercu, dopóki żyją, a potem idzie się do umarłych. (4) Kto należy do grona żyjących, ten jeszcze ma nadzieję; gdyż żywy pies jest lepszy niż martwy lew. (5) Wiedzą bowiem żywi, że muszą umrzeć, lecz umarli nic nie wiedzą i już nie ma dla nich żadnej zapłaty, gdyż ich imię idzie w zapomnienie. (6) Zarówno ich miłość, jak ich nienawiść, a także ich gorliwość dawno minęły; i nigdy już nie mają udziału w niczym z tego, co się dzieje pod słońcem. Koh 9

      Izajasza 8:19
      ...(19) A gdy wam będą mówić: Radźcie się wywoływaczy duchów i czarowników, którzy szepcą i mruczą, to powiedzcie: Czy lud nie ma się radzić swojego Boga? Czy ma się radzić umarłych w sprawie żywych?

      (7) Wróci się proch do ziemi, tak jak nim był, duch zaś wróci do Boga, który go dał. Koh 12

      P.Jezus także uczył, że śmierć jest snem. Powiedział kiedyś do uczniów:
      "Łazarz, nasz przyjaciel, zasnął; ale idę zbudzić go ze snu. Tedy rzekli uczniowie do niego: Panie! Jeśli zasnął, zdrów będzie. Ale Jezus mówił o jego śmierci; oni zaś myśleli, że mówił o zwykłym śnie. Wtedy to rzekł im Jezus wyraźnie: Łazarz umarł" - Jan 11,11-14.

      Umarli nie są świadomi upływu czasu. Ci, którzy przyjęli Chrystusa jako swojego Zbawiciela, zostaną zbudzeni ze snu śmierci. Nadzieja zmartwychwstania łączy się z nadzieją domu, który jest przygotowany dla zbawionych w niebie (Jan 14,2.3)
      CDN

      Usuń
    15. Czy dusza jest nieśmiertelna ? czy czyściec istnieje ? Oto wersety Biblijne które jednoznacznie na to odpowiedzą:
      abyś zachował przykazanie bez skazy i bez nagany aż do przyjścia Pana naszego Jezusa Chrystusa, które we właściwym czasie objawi błogosławiony i jedyny władca, Król królów, Pan panów, JEDYNY, KTÓRY MA NIEŚMIERTELNOŚĆ, który mieszka w światłości NIEDOSTĘPNEJ którego NIKT Z LUDZI NIE WIDZIAŁ I WIDZIEĆ NIE MOŻE; jemu niech będzie cześć i moc wieczna. Amen.1 Tymoteusza 6,14-17: Możemy być pewni. Słowo Boże mówi, że nikt nikogo nie wyprzedzi.
      (13) Nie chcemy, bracia, waszego trwania w niewiedzy co do tych, którzy umierają, abyście się nie smucili jak wszyscy ci, którzy nie mają nadziei. (14) Jeśli bowiem wierzymy, że Jezus istotnie UMARŁ I ZMARTWYCHWSTAŁ, to również tych, którzy umarli w Jezusie, Bóg wyprowadzi wraz z Nim. (15) To bowiem głosimy wam jako słowo Pańskie, że my, żywi, pozostawieni na przyjście Pana, nie wyprzedzimy tych, którzy POMARLI. (16) Sam bowiem Pan zstąpi z nieba na hasło i na głos archanioła, i na dźwięk trąby Bożej, a ZMARLI w Chrystusie POWSTANĄ pierwsi. (17) Potem my, żywi i pozostawieni, wraz z nimi będziemy porwani w powietrze, na obłoki naprzeciw Pana, i w ten sposób zawsze będziemy z Panem. (18) Przeto wzajemnie się pocieszajcie tymi słowami! (1 List do Tesaloniczan 4

      Jezus mówi, że tam, gdzie On teraz idzie: „wy przyjść nie możecie”, chociaż oni są Jego Kościołem. Niesprawiedliwi nie wejdą tam, ale i sprawiedliwi też nie wejdą tam, gdzie idzie Jezus. Potężne Boże Słowo.

      Niedaleko dalej Pan mówi, Ew. Jana 14, wiersze 1-3:
      Niechaj się nie trwoży serce wasze; wierzcie w Boga i we mnie wierzcie! W domu Ojca mego wiele jest mieszkań; gdyby było inaczej, byłbym wam powiedział. Idę przygotować wam miejsce. A jeśli pójdę i przygotuję wam miejsce, przyjdę znowu i wezmę was do siebie, ABYŚCIE, GDZIE JA JESTEM I WY BYLI.
      Kiedy? Wtedy kiedy Pan wróci po Swój Kościół.

      Ew. Jana 14,18:
      Nie zostawię was sierotami, przyjdę do was.

      (13) I NIKT nie wstąpił do nieba, oprócz Tego, który z nieba zstąpił - Syna Człowieczego. Jan 3

      Psalm 17, 15:
      Ale ja dzięki sprawiedliwości ujrzę oblicze twoje, Kiedy się OBUDZĘ, nasycę się widokiem twoim.

      Księga Izajasza 26, 19:
      OŻYJĄ twoi UMARLI, twoje ciała WSTANĄ, OBUDZĄ się i będą radośnie śpiewać ci, którzy LEŻĄ W PROCHU , gdyż twoja rosa jest rosą światłości, a ZIEMIA WYDA ZMARŁYCH.

      Księga Joba 14, 12:
      tak człowiek, gdy się położy, NIE WSTANIE; dopóki niebo nie przeminie, nie OCUCI się i nie OBUDZI się ze swojego SNU.

      Księga Daniela 12, 2:
      A wielu z tych, którzy ŚPIĄ W PROCHU ZIEMI, OBUDZĄ SIĘ, jedni do żywota wiecznego, a drudzy na hańbę i wieczne potępienie.

      Ewangelia Jana 5, 28.29:
      Nie dziwcie się temu, gdyż nadchodzi godzina, kiedy WSZYSCY W GROBACH USŁYSZĄ GŁOS JEGO; i WYJDĄ ci, co dobrze czynili, by POWSTAĆ do życia; a inni, którzy źle czynili, by POWSTAĆ na sąd.
      Jezus mówi dokładnie to samo, co jest w Księdze Daniela. To nie jest gdzieś w jednym miejscu, ale przez całą Biblię rozgłaszana jest nauka o umarłych. Można poznać jaka jest nadzieja i jakie są możliwości, ponieważ w takie doświadczenie wszedł człowiek, kiedy zgrzeszyliśmy tam w raju, w Adamie i Ewie.
      CDN

      Usuń
    16. 400 fałszywych proroków Baal'a wobec JEDNEGO prawdziwego sługi Boga (Eliasza) jest bardzo wymowne. Ono budzi refleksję nad tym: a jak jest dzisiaj? Ilu wśród głosicieli Boga, jest prawdziwymi głosicielami Boga żywego, a nie jedynie jakiejś idei Boga, własnego wyobrażenia o Nim? Głoszenie królestwa Bożego, do czego nas wzywa Pan Jezus w Ewangelii, nie oznacza forsowania własnego obrazu Boga, propagandę religijnej ideologii, tak jak robili to faryzeusze którzy na siłę nachalnie ludziom wpychali wyłączności na zbawienie (jedynozbawczość) tylko ich kościoła/synagogi przez uczynki, dokładnie tak samo jak robi to dziś KRK. Katolicyzm nie jest żadnym chrześcijaństwem, a JUDEO-SATANIZMEM zwany w Biblii ''synagogą szatana''
      Bogiem katolików jest pradawny demon zwany Baal, jego żoną jest demoniczna Królowa Niebios która na przestrzeni wieków miała wiele wcieleń i nazw takich jak: Asztarte, Artemida, Izyda, Isztar, Diana Efeska, Aszera, Isztar, Diana Efezka, a jej dzisiejszym demonicznym wcieleniem jest Maryja. Jeremiasz opisując kult demonicznej Królowej Nieba w rozdziałach 7 i 44. Tysiące figurek Aszery odkryto na terenie całego Kanaanu, co świadczyć może o jej ogromnej popularności. Obecnie jest bardzo popularna i czczona we wszystkich religiach tego świata nie tylko jako Maryja ale również pod innymi nazwami. Występuje zawsze z dzieckiem na ręku co jest cechą charakterystyczną tego pradawnego bożka za którym ukrywają się zwierzchności demoniczne. Jest utożsamiana z planetą Wenus i aspektem Gwiazdy Porannej, matka bogów. Występuje także w mitologii hebrajskiej. W Biblii jest wymieniana 49 razy, przy czym nazwa odnosiła się zarówno do bogini, jak i do steli świątynnej, słupa kultowego. Salomon zbudował ołtarz Aszery, jedna z jego żon była wyznawczynią tego demonicznego kultu.

      Ludzie mają iść tylko i wyłącznie za Bogiem, tzn. tym co jest całkowicie Objawione i napisane w Słowie Bożym. Innej Prawdy niema. KRK niema nic wspólnego z Bogiem Biblii i jest tylko marną podróbką kościoła który ma pozór pobożności ale zaparł się jej mocy.

      Martw się o siebie, a nie o p. Krzysztofa, bo on jest bliżej prawdy niż 90% polaków i bliżej prawdy niż CAŁY KRK ze wszystkimi swoimi wiernymi kiedykolwiek był w historii tego świata.

      (1) Nie chciałbym, bracia, żebyście nie wiedzieli, że nasi ojcowie wszyscy, co prawda, zostawali pod obłokiem, wszyscy przeszli przez morze, (2) i wszyscy byli ochrzczeni w [imię] Mojżesza, w obłoku i w morzu; (3) wszyscy też spożywali ten sam pokarm duchowy (4) i pili ten sam duchowy napój. Pili zaś z towarzyszącej im duchowej skały, a ta skała - to był Chrystus. (5) Lecz w większości z nich nie upodobał sobie Bóg; polegli bowiem na pustyni. (6) Stało się zaś to wszystko, by mogło posłużyć za przykład dla nas, abyśmy nie pożądali złego, tak jak oni pożądali. (7) Nie bądźcie też bałwochwalcami jak niektórzy z nich, według tego, co jest napisane: Zasiadł lud, by jeść i pić, i powstali, by się oddawać rozkoszom. (8) Nie oddawajmy się też rozpuście, jak to czynili niektórzy spośród nich, i padło ich jednego dnia dwadzieścia trzy tysiące. (9) I nie wystawiajmy Pana na próbę, jak wystawiali Go niektórzy z nich i poginęli od wężów. (10) Nie szemrajcie, jak niektórzy z nich szemrali i zostali wytraceni przez dokonującego zagłady. (11) A wszystko to przydarzyło się im jako zapowiedź rzeczy przyszłych, spisane zaś zostało ku pouczeniu nas, których dosięga kres czasów. (12) Niech przeto ten, komu się zdaje, że stoi, baczy, aby nie upadł. 1 Kor 10

      Usuń
  10. Witam Panie Krzysztofie
    Czy bedzie tez Pan aktywny na Twitterze?
    Bo jak byc moze Pan juz zauwazyl, to jest coraz bardziej nosne medium.
    Jest tam wielu, czekajacych na dalsze panskie dzialania

    Pozdrawiam Robert

    OdpowiedzUsuń
  11. Popieram Pana,Panie Krzysztofie

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Krzysztofie. Mówimy tym samym językiem. Robię to od lat. Wierzę, powiem więcej, za Jungiem- wiem. Jenak smuci mnie, że nadal są ludzie myślący jak wyżej pisząca renatadove. Zaskakuje mnie cały czas, jak ludzie myślą, że mieszają religię z wiarą. Apostazji nie dokonałem. Czyste lenistwo. Apostazja duchowa odbyła się we mnie już dawno. Zadowala mnie to w zupełności. Dzięki temu jestem człowiekiem wolnym i świadomym własnego bytu, zarówno fizycznego, jak i duchowego. Mam świadomość tego gdzie i po co jestem. Jestem dumny z tego, że człowiek mający nośne nazwisko ma odwagę mówić głośno o sprawach tak istotnych dla CZŁOWIEKA, istoty pięknej, zdolnej do bardzo wysokich uczuć. Daje to nadzieję na zmiany, na dobro i miłość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przezwyciężyć lenistwo w sprawie wystąpienia z Krk (w żadnym wypadku nie apostazji, skutkującej jedynie ekskomuniką i utratą praw katolika. Apostazja absolutnie nie jest wystąpieniem, zgodnie z odwieczną doktryną Krk, która brzmi: "semel katholicus, semper katholicus"),ponieważ tego najbardziej obawia się kler. Gdyby Polacy zaczęli masowo dokonywać wystąpień metodą tzw. "po włosku", kler utraciłby argument, którym nieustannie wymachuje rządzącym przed oczami w celu wyssania jak najwięcej dóbr materialnych. Tym argumentem jest rzekomo 96% katolików.
      Procedura wystąpienia na podstawie Konstytucji RP oraz kc łatwa może nie jest, ale ile przynosi satysfakcji, gdy się widzi, jak kler, urzędnicy instytucji państwowych z sędziami WSA w W-wie włącznie zagonieni zostali do narożnika. Nie warto przyczyniać się do zawyżania statystyki, pozostając katolikiem nieaktywnym, a jednak figurującym w aktach tego pasożyta.
      Zachęcam do działania i służę pomocą w razie potrzeby -:)

      Usuń
    2. Niech mnie sami wyrzucą. Nie wierzę w Maryję jako Królową Nieba, nie uznaję Maryji jako pośredniczki, a papieża jako zastępcę Jezusa na ziemi (chciałby), nie uznaję mszy św.,nie uznaję KRzK. Ale uznaję Pismo Święte jako jedyny autorytet w sprawach wiary i za to właśnie jestem poza KRzK bo oni wyżej stawiają tradycję oraz pisma tzw. ,,Ojców Kościoła".

      Usuń
    3. Biblia mówi wyraźnie:

      Ap 18,4-8: I usłyszałem inny głos z nieba mówiący: Ludu mój, wyjdźcie z niej*, byście nie mieli udziału w jej grzechach i żadnej z jej plag nie ponieśli: 5 bo grzechy jej narosły - aż do nieba, i wspomniał Bóg na jej zbrodnie. Odpłaćcie jej tak, jak ona odpłacała, i za jej czyny oddajcie podwójnie: w kielichu, w którym przyrządzała wino, podwójny dział dla niej przyrządźcie! 7 Ile się wsławiła i osiągnęła przepychu, tyle jej zadajcie katuszy i smutku! Ponieważ mówi w swym sercu: "Zasiadam jak królowa i nie jestem wdową*, i z pewnością nie zaznam żałoby", 8 dlatego w jednym dniu nadejdą jej plagi: śmierć i smutek, i głód; i będzie ogniem spalona, bo mocny jest Pan Bóg, który ją osądził.

      Iz 48,20: Wychodźcie z Babilonu, uciekajcie od Chaldejczyków! Głośno i radośnie to zwiastujcie, rozgłaszajcie to. Roznoście tę wieść do krańców ziemi! Mówcie: Pan wykupił swojego sługę Jakuba.

      Iz 52,1: Dalej, dalej! Wyjdźcie stąd! Nie dotykajcie nic nieczystego! Wyjdźcie spośród niego! Oczyśćcie się, wy, którzy niesiecie naczynia Pańskie!

      Jer 50,8: Uciekajcie z Babilonu, uchodźcie z ziemi chaldejskiej, bądźcie jak barany na czele stada!

      Jer 51,6: Uciekajcie ze środka Babilonu! Każdy niech ratuje swe życie! Nie gińcie z powodu jego grzechu! Nastał, bowiem czas odwetu u Pana, daje On mu zapłatę za to, co uczynił.

      Jer 51,45: (45) Wyjdź, mój narodzie, spośród niego! Każdy niech ratuje swe życie przed żarem gniewu Pana!

      Jer 51,9: Leczyliśmy Babilon, ale nie dało się go uleczyć; zostawcie go! Chodźmy każdy do swojego kraju, gdyż jego sąd niebios sięga i wznosi się aż do obłoków!

      2 Kor (14) Nie wprzęgajcie się z niewierzącymi w jedno jarzmo. Cóż bowiem na wspólnego sprawiedliwość z niesprawiedliwością? Albo cóż ma wspólnego światło z ciemnością? (15) Albo jakaż jest wspólnota Chrystusa z Beliarem lub wierzącego z niewiernym? (16) Co wreszcie łączy świątynię Boga z bożkami? Bo my jesteśmy świątynią Boga żywego - według tego, co mówi Bóg: Zamieszkam z nimi i będę chodził wśród nich, i będę ich Bogiem, a oni będą moim ludem. (17) Przeto wyjdźcie spośród nich i odłączcie się od nich, mówi Pan, i nie tykajcie tego, co nieczyste, a Ja was przyjmę (18) i będę wam Ojcem, a wy będziecie moimi synami i córkami - mówi Pan wszechmogący.

      Rozsadź to w/g własnego sumienia i podejmij decyzję
      Pozdrawiam TT

      Usuń
  13. Podziwiam za odwagę, cenię Pana aktorstwo, jestem osobą wierząca , ale w instytucji kościoła katolickiego spotykam wiele zła, ba, zaprzeczenia zasad chrześcijaństwa. . w swoim środowisku tez jestem izolowana. Nie jest Pan sam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Do takich samych wnioskow jak Pan doszlam dawno temu. Wiara w Boga to jedno, to baza, zas nadbudowe stanowia religie, wszystkie, nie jedynie chrzescijanswo. One zniewalaja czlowieka, stanowia o tym co mu wolno a czego nie, tworza niewolnikow systemow totalitarnych. Bede sledzila Pana przemyslenia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. https://www.youtube.com/watch?v=DVg2EJvvlF8

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie:
    Dlaczego mój komentarz przy wpisie "Wywiad dla naTemat.pl - 30.05.2015" został usunięty przez administrację? Kogoś obraziłem, powiedziałem coś nie tak?

    Jeśli to możliwe, proszę o uzasadnienie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam,
    Pisze pan w notce o sobie, ze bedzie pan zamieszczal na blogu rowniez filmy i artykuły o' zupełnie innym pojmowaniu duchowości niż kościelna'. Nie znalazlam niczego takiego (przegapilam?). Prosze cos wrzucic, jest to temat o wiele mi blirzszy niz walka z kosciolem w ktorej czuje sie cokolwiek bezsilna. Natomiast jestem bardzo ciekawa czego sie pan dokopal w temacie duchowosci i rozwoju osobistego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początek proponuję: http://elemiah.pl/blog/wp-content/2015/01/louise_l_hay_mozesz_uzdrowic_swoje_zycie_pdf.pdf

      A co do bezsilności w walce z Krk, wystarczy z niego wystąpić - satysfakcja gwarantowana.

      Usuń
  18. Pozdrawiam Pana. Jestem ateistą, który zgadza się na to, że Bóg i Wszechświat to najwyższa istota materialna i duchowa. Ludzkość to twór materialny, przejaw życia będący najwyższym osiągnięciem nieożywionej materii. Istniejemy tak krótko, że nikt nas jeszcze nie zauważył, także Bóg jeszcze nas nie dostrzegł. Może jak będziemy się nieprzerwanie rozwijać przez co najmniej milion lat inne istoty powiedzą nam "Hello". Czy mam dalej przedstawiać swoją ideę? Czy kogoś to może zainteresować? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ateista, ,,który zgadza się na to, że Bóg i Wszechświat to najwyższa istota materialna i duchowa". Witam wśród wierzących ateisto :)
      Bóg nas jeszcze nie dostrzegł?
      ,,Aby [ludzie] szukali Boga, czy Go może nie znajdą"?
      ,,Szukajcie, kołaczcie...". I wiele innych słów od samego Boga Ojca do ludzi.
      Bóg pierwszy wyciągnął do nas rękę gdy posłał swego Syna aby za nas umarł, ,,na odkupienie grzechów".
      Bóg stworzył wszystko ,,przez Jezusa i dla Jezusa", i tego umiłowanego Syna oddał za nas abyśmy docenili miłość Ojca i Syna i aby ,,każdy kto wzywa imienia Pańskiego [Jezusa] nie zginął ale miał żywot wieczny".
      PROSZĘ DOCENIĆ miłość i poświęcenie Ojca oraz Syna.
      ,,...Bóg tak bardzo umiłował świat, że Syna swego dał...".

      Usuń
  19. Z przyjemnością obejrzałem w Tv "Superstacja" Pana rozmowę z red. Elizą Michalik.Deklaruję swoje poparcie w Pana walce o laicką Polskę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. OPTY pisze:
    Czerwiec 30, 2015 o 21:57
    http://polska.newsweek.pl/polscy-milionerzy-lokuja-majatek-nad-wisla-czytaj-na-newsweek-pl,artykuly,365129,1.html

    „…wartość majątku najzamożniejszych Polaków wynosi 400 mld dolarów…” ale żeby podać ile to jest osób , to co to, to nie.
    400 mld $ x 3,70 pln = 1,48 bln pln – jeden bilion czterysta osiemdziesiąt miliardów złotych polskich leży sobie w bankach a ludziom brakuje pieniędzy.

    Pytanie – czy świat w którym przyszło nam egzystować marnie w większości jest lub został stworzony jedynie dla ludzi bogatych ? czyli tych , których, jak sama nazwa wskazuje sam Bóg ma w swojej specjalnej opiece ,a resztę mami się wspaniałościami życia wiecznego po śmierci i to jeszcze jeśli się na to odpowiednio zasłuży teraz w tym żywocie ziemskiego padołu cierpień. Zbawienie przez cierpienie bo Bóg tak chce. Jestem ciekaw który to?
    Chyba tylko ten zw. Mamoną. Bóg jest głównym bankierem świata. Bóg-pieniądz rządzi światem.
    Bogaci to słudzy samego Boga, biedni – ubodzy to jak z tego wynika, to albo niewierzący albo ateiści. U-bogi jak sama nazwa wskazuje jest u Boga upośledzonym niczym specjalnym , niewolnikiem. I jeszcze ma być z tego powodu przepełnionym d-(chem świętym) – umą , bo człowiek to brzmi du…rnie.

    A w NT napisano ,że korzeniem wszelkiego zła na świecie jest miłość pieniądza.
    Czyli bogactwo jest źródłem zła, wszelkiego zła.

    Faktycznie bogatym zawsze brakowało i brakuje coraz więcej, nienasycenie ,zachłanność, pycha złem jest jak nieuleczalny nałóg . którego stadium zaawansowania wyklucza uleczenie.
    W ST napisano , po co głupiemu pieniądze, mógłby nabyć mądrość, ale nie ma do tego rozumu.

    Tomasz Jefferson napisał ,
    „Jeżeli ludzie się zgodzą ,żeby rząd kontrolował ich jedzenie i leczenie, to w krótkim czasie ich zdrowie będzie w tak opłakanym stanie, jak dusza niewolnika.”

    „… i stworzono bydło ludzkie…” W niewoli mamony ,to marny niewolniczy los całych narodów. Grecja kolebka demokracji będzie jednocześnie jej grobem. To jeszcze jakiś czas potrwa ale już bliżej niż dalej.

    Przecież bogatym brakuje więcej niż się nawet największym filozofom nie śniło ,że o fizjologach i psychiatrach nie wspomnę.

    No ale muszę kończyć bo jak wiadomo „czas to pieniądz”. Kiedyś mieliśmy czas , teraz czas ma nas. Czyli we władaniu mamony.Patologia popotopowej cywilizacji.
    Jak się nie obrócisz d…a z tyłu.hahaha

    Zapamiętajcie raz na jutro ,że gdyby g…o miał wartość to biedni rodzili by się z zaszytymi d…i.

    „Pieniążki szczęścia nie dają być może , lecz kufereczek stóweczek , daj Boże.” – hahaha
    Mój wpis z blogu"kuchnia stachurska"
    W ten sposób che się przywitać z Tobą Krzysztofie (pozwalam sobie na tę poufałość ze względu na to ,że jesteśmy równolatkami) i pozostałym uczestnikom tego blogu.
    Jawisz mi się jak autor zapewne znanych Ci słów;
    "Uczę o wielkich rzeczach i stroma idę drogą , rwąc religijne więzi i kłam zadając bogom."
    Zakładam ,że będzie to owocna współpraca na drodze wydobywania ludzi z czeluści zakłamania jakimi są wszelkie religie tego i "tamtego" świata. Kontynuacja "zbożnego " dzieła takich myślicieli polskich jak S. Staszic ,T. Boy-Żeleński ,W.Spasowski, ten od " Wyzwolenia człowieka..." i wielu innych.
    Pozdrawiam bratnią duszę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Panie Krzysztofie jest pan moim idolem. Mówi pan głośno to co mówiłem wśród rodziny i moich znajomych już 21 temu. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo gorąco popieram to Co Pan robi ( udostępniam na FB ) Jako ateista chciałbym jednak znać Pana zdanie dotyczące pierwiastka duchowego w ewolucji ( jeżeli dopuszcza Pan teorię ewolucji jako możliwą ). Nie ukrywam, opowiadam się za czysto ewolucyjnym powstaniem "ducha" w coraz bardziej rozbudowywanym systemie neuronowym mózgu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest Pan iskrą rozpalającą pozytywne zmiany w naszym kraju. Dziękuję za pana odwagę w głoszeniu "niewygodnej prawdy".Niech będzie to iskra,która jak efekt domino przebudzi uśpione masy.

    OdpowiedzUsuń
  24. A co ma wspólnego Bóg z KRK? Panie Krzysztofie ! Jestem z Panem !

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze sprecyzowane i przedstawiane poglądy, które w całości pokrywają się z moimi... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam. Nazywam się Legion, bo jest nas wielu. Od pewnego czasu obserwuję pańskie poczynania w mediach, drogi panie Krzysztofie. Przeczytałem także pańskie słowo - na stronie i muszę powiedzieć, że przed panem stoi mur, oparty na dwutysiącletniej tradycji. Tu nie wystarczą pańskie konstrukcje, mimo, że na logice oparte. Tylko metoda kopniaków w tzw. "miękkie podbrzusze" jest w stanie nadwyrężyć ten mur, a wówczas pańskie trąby dotrą do jego głębszych warstw. My Legion, kopiemy jak koń, a zatem proponuję czarny PR. Oto "próbki robocze", tymczasowo dostępne na Yotube:

    Wypędzanie Demonów
    https://www.youtube.com/watch?v=iCE8nWJzZX8

    Palenie Demonów
    https://www.youtube.com/watch?v=5jLQzISzWbw

    Fałszywy Klejnot
    https://www.youtube.com/watch?v=c3x7wGFsPBI

    Kołyska Judasza
    https://www.youtube.com/watch?v=ZZIn0appHms

    Alicja w Krainie Obłudy
    https://www.youtube.com/watch?v=NzdvCQPgI_Q

    Zła Nowina
    https://www.youtube.com/watch?v=-9cG7CUjiUY

    Niech Pan zerknie, co wyhodowali! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szcze Panie , " a mury runa ,runą, runą..." itd jak śpiewał Kaczmarski , który nota bene był ateistą jak gdzieś przeczytałem. Oczywiście gierkowskim "pomożemy , pomożemy ,pomożemy"- im trzeba koniecznie pomóc sami się nie domyślą. Pieczyński przecież nie jest osamotniony , nie mamy telewizyjnego medium na usługach a te kilka raptem gazet to za mało. Dobrze ,że chociaż raz na jakiś czas Eliza w Superstacji podejmuje takie tematy.W każdym razie łatwo nie będzie, takich jak Terlikowski i Oko, jest wielu.

      Usuń
    2. Nic tak nie kładzie się cieniem, jak czarny PR uderzający w fundament. Opoka stoi na glinie, mesjaszem sobie mordę wycierając od dwóch tysięcy lat. Starczy to pokazać, ale zaprawdę owieczkom, prawdę tę trzeba wbijać młotkiem.

      Usuń
    3. Ten burdel się chwieje, wystarczy parę kopów...

      Usuń
    4. https://www.youtube.com/watch?v=g7yHFy8ePIw

      Usuń
  27. Panie Krzysztofie,robi pan dobrą robotę.Całym sercem jestem z panem.więcej takich ludzi jak pan,pani Eliza,redakcja FiM czy Racjonalisty,a uda się odmienić oblicze tej ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem z Panem Panie Krzysztofie i dziękuję całym sercem

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam Pana za odwagę, którą powinniśmy posiadać wszyscy, ale niestety, to kk nauczył ludzi żyć w kłamstwie i strachu. Życzę wytrwałości, choć wiem, ze Panu jej nie zabraknie. Ze swej strony obiecuję, ze dołożę wszelkich starań, aby to, co Pan czyni, nie zostało zniszczone przez instytucję, która już dość krzywdy wyrządziła w tym świecie

    OdpowiedzUsuń
  30. Całkowicie popieram Panie Krzysztofie i podpisuję się obiema rękami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. JESTEM NA TAK!!!
    Nie ochrzciłem dzieciaka ponieważ uważam że zrobi to sam gdy będzie chciał ( jak będzie dorosły)
    mnie ochrzczono bez mojej wiedzy...
    obawiam się jednak szykan jak pódzie do szkoły...

    OdpowiedzUsuń
  32. mikejulietzulu@gmail.com 😀

    OdpowiedzUsuń
  33. p.Krzysztofie podziwiam pana za odwage i determinacje jezeli moge pomocmalgosiafiedorowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. p.Krzysztofie podziwiam pana za odwage i determinacje jezeli moge pomocmalgosiafiedorowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. p.Krzysztofie podziwiam pana za odwage i determinacje jezeli moge pomocmalgosiafiedorowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. p.Krzysztofie podziwiam pana za odwage i determinacje jezeli moge pomocmalgosiafiedorowicz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Panie Krzysztofie Winszuje i Pozdrawiam ! W głębokim ukłonie - Jakub Ryś.

    OdpowiedzUsuń
  38. Goraco pozdrawiam i popieram

    OdpowiedzUsuń
  39. witam podłaczam się z ochota do Was i zgadzam się na ta oczywistą oczywistość a także wnosze o zmiane nazwy pewnej instytucji co generuje wysoki dochod a zero podatków płaci na nazwę Kościół Katolicki Sp. z o.o.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pozdrawiam. Popieram Pana Akcję.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyłączam się. Chcę żyć w świeckim państwie! Mój e-mail: k.sawczuk@wp.pl Katarzyna Sawczuk

    OdpowiedzUsuń
  42. Panie Krzysztofie
    popieram Pana i wszystkich ludzi wierzących i niewierzących, którzy chcą żyć w Państwie niezależnym od jakiegokolwiek kościoła.
    zbypa@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. Kłamstwa Deschnera http://www.effatha.org.pl/apologetyka/deschner.htm Pan Pieczyński kłamie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Kościół pełni olbrzymią rolę na rzecz społeczeństwa. Pomaga ludziom najuboższym, potrzebującym, wykluczonym. Prowadzi około 20 tys. różnego typu ośrodków – mówi Marcin Przeciszewski, redaktor naczelny Katolickiej Agencji Informacyjnej. http://www.polskieradio.pl/7/129/Artykul/564819,Kosciol-jest-najwieksza-organizacja-pomocy-spolecznej-wideo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd KRzK bierze pieniądze na tę pomoc panie sajmon? Czy nie jest tak, że państwo polskie buli na KRzK grube miliony/miliardy, które to skwapliwie ta instytucja przygarnia?? Skąd niby mieli by brać na tę całą udawaną pomoc jak nie od naiwnego państwa??
      Zresztą taką samą jak nie większą pomoc prowadzą inne instytucje.

      Usuń
    2. Tu jest odpowiedź dla gościa, któremu strach nie pozwala podpisać się pod swoim postem. (sajmon)
      http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ks-Waldemar-Cislo-to-import-potencjalnego-zagrozenia-do-Polski,wid,17703044,wiadomosc.html

      Usuń
  45. jestem z wami !pora rozwacli ten katolicki kurwidołek !!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Popieram Pana Krzysztofa,jestem przeciwna nauczaniu religii kat. w szkołach.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Popieram Pana Krzysztofa,niech inni nie wciskają kitu o odpowiedzialności bo sami nie wiedzą co to jest odpowiedzialność.

    OdpowiedzUsuń
  49. Co jeszcze mus się wydarzyć żeby ludzie zrozumieli że kościół katolicki nie jest kościołem Jezusa ... Przecież żeby się o tym dowiedzieć wystarczy ich naukę i postępowanie skonfrontować z biblią , przecież katolicy chyba potrafią czytać !!

    OdpowiedzUsuń
  50. Ukłony dla Pana Krzysztofa!

    (dziupla-blotniaka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wielki szacunek Panie Krzysztofie.

    OdpowiedzUsuń
  52. "ODDAJ WSZYSTKO CO MASZ"

    Rozpoczyna się kampania pod hasłem: "Oddaj wszystko co masz". Wojna tuż, tuż. Islam za progiem. Czas się opamiętać i pomyśleć o zbawieniu. O duszy. Nasze ciała to proch marny. W obliczu nadchodzącego końca świata nie mamy co liczyć, że ocali nas bogactwo. Nie ocalą nas liche skorupy naszych domostw. Nie ocali nas żaden przybytek. A zatem, jeśli myślisz poważnie o zbawieniu, oddaj wszystko co masz! Porzuć dom! Twój dom tam gdzie Pan twój, a przewodnikami twymi pasterze. Przyjdź, wyspowiadaj się i porzuć zbytek. Już czas.
    Wkrótce ukażą się biuletyny informacyjne jak możesz przekazać swój dobytek, pozbywając się balastu, który utrudnia ci podążanie właściwą drogą. Już wkrótce otrzymasz numery kont, na które bezproblemowo wpłacisz każdą sumę pieniędzy, pozbywając się środków na zakup zupełnie niepotrzebnych przedmiotów. W ten sposób uwolnisz się od złudnego materialistycznego myślenia i podążysz za światłem, wprost w ramiona Sprawiedliwego Sędziego.

    A kto nie odda wszystkiego temu biada! Albowiem powiedziane zostało, że złotówka przez ucho igielne nie przejdzie! I to zapamiętajcie! Na wiór wyschnąć musicie, aby się przez ucho igielne przecisnąć. A zatem ubóstwo i post jedynie do raju wiodą.

    Pieśń

    Oddaj wszystko co masz!
    Pluń mamonie w twarz!
    W sercu bogactwo masz!

    ref:

    podążaj za pasterzami, oni drogę ci wskażą
    przychodź do nich z darami
    podążaj za pasterzami, oni wskażą ci dom

    Owco! Nie daruję ci tego zbytku!
    Daj się zbytkiem nacieszyć, nacieszyć, daj!
    Hej ty wiesz, jak wielka jest ma władza!
    Demonów stu, czy dwustu nie poradzą!
    Hej sam daj, bo nie, to ja cię sięgnę.
    Boska dłoń uchwyci cię za węgłem!
    Oddaj wszystko co masz!

    A baran niech się cieszy, niech cieszy
    nie on, kto inny grzeszy, kto grzeszy, kto grzeszy
    Hej tam durniu, czy wiesz, że nie uciekniesz?
    Dopadną cię owieczki moje wszędzie!
    Nie daruję ci zbytku!

    OdpowiedzUsuń
  53. SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH
    UCHO IGIELNE (z dedykacją dla J.P, J.W, R.M, O’ M i im podobnym)

    Zapukał „Purpurat” do bramy nieba,
    Ot – „Pycha” Boskiego skosztować chce chleba.
    - Proszę Cię Piotrze, otwórz tą bramę,
    Ja w Niebie miejsce mam zaklepane!
    Jak dobry pasterz zbierałem owieczki,
    Przed Pana ołtarzem paliłem świeczki.
    Piotr ze zdziwienia oczy przeciera,
    „Obłuda” na siłę do nieba się wdziera.
    - „Pyszałku”, myślisz, że Piotr jest baranem,
    Ty tylko strzygłeś owieczki zbłąkane.
    Chciwość, obżarstwo, gniew i lenistwo,
    Do tego pycha, zazdrość no i nieczystość,
    Czy któryś z tych grzechów był ci niemiły?
    Czy one Twej duszy nie osmoliły?
    To prawda, że świeczki paliłeś,
    Lecz ogarkami Diabła nęciłeś.
    Zejdź piętro niżej, tam Twoja brama,
    Twoje królestwo w pałacu Szatana.

    PRZEDSTAWICIELEM BOGA NA ZIEMI SIĘ ZWAŁEŚ,
    LECZ PRAWDY BOSKIE SWYM ŻYCIEM SKALAŁEŚ.

    OdpowiedzUsuń
  54. Robi Pan dobrą robotę Panie Krzysztofie. Trzeba walczyć z tą zadufaną w sobie sektą! Jak nie my to kto?
    Pozdrawiam i proszę się nie poddawać.

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję Panu tak wspaniałej odwagi i proszę trzymać tak dalej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  56. TYFUSY PLAMISTE



    Nie nazywajcie szamba perfumerią!

    To jest moją materią.

    Uwaga! Wywijam nad wami nahajem!

    Numer konta podaję!

    Wpłacajcie wszystko co macie

    - ja się nie pytam czy dacie!

    Zobaczcie kto za mną stoi

    - każdy się boi!

    A kto nie, ten jest pederastą,

    albo prostytuującą się niewiastą.

    Masonem, Żydem lub sknerusem.

    Najkrócej: plamistym tyfusem!

    Powinno się takich palić na stosie,

    bo kogo oni mają w nosie?

    Przecież nie mnie i moje dzieło.

    No co, nie wiecie skąd się wzięło?

    Tyle lat już tym gębę wycieram.

    To już nie Matka Boska... To ściera!



    Co dnia te same lansuję frazesy.

    Zbudowałem szachownicę za cudzesy!

    Ja się teraz wcale nie chwalę:

    kogo zechcę to uwalę!

    Zewsząd płynie potężna flota

    - bezgraniczna jest ludzka głupota!

    Ale wy wiecie co robicie,

    prawda? Bo jakież te życie?

    Sprzedaję wam ersatz doskonały,

    bo jesteście tępe wały!

    Ale za to macie poczucie wspólnoty,

    wyrosłe z waszej ciemnoty!



    Jestem największym żebrakiem,

    bosym i marnym robakiem!

    A wy najlepiej o tym wiecie,

    że nie dla mnie dajecie!

    Tylko wam o tym przypominam,

    bo każdy tyfus mi wypomina.

    Dlatego trzeba tępić zarazę!

    I to jest właśnie moim rozkazem!

    Macie to robić z pasją i z wdziękiem,

    będziecie mieli w niebie podziękę!



    Za symbolem się schowałem

    i z wszystkimi w pręta walę!

    Lata wiedźma na miotle,

    przy moim kotle!

    Nocami przy nim stoję,

    i ognia się nie boję!

    Temu kto w kotle biada,

    bo ja pod nim podkładam!

    A w dzień jestem z wami,

    Boście mymi owieczkami!



    Psychę macie na maksa zoraną,

    po prostu we łbach siano!

    Podobno też czynię cuda

    - mówiła w Radio jakaś maruda.

    Na pewno uzdrowię wasze kieszenie,

    a w niebie czeka was pocieszenie.

    A może do piekła was zabiorę?

    Pokażę wam moją norę!

    Czegoś takiego nie widzieliście.

    Nie chcecie tu zostać?

    To na ....... za mną szliście?



    Wy lepiej oglądajcie mnie z dala,

    bo się wam wzrok pokala!

    Numeru konta nie zobaczycie,

    a zawał wam odbierze życie!

    Patrzcie na moje wielkie dzieła,

    przez które tyfusy cholera wzięła!

    Mam swoje radio i telewizję,

    a także dalekosiężną wizję!

    Taki mnie naszedł zapał,

    Żem się w końcu zasapał...

    Może odetchną durne ludziska?

    A gdzie tam! Już mnie ssie, już ściska!



    Jestem Kobold nienapasiony.

    Wśród demonów wymieniony!

    Moje imię za gardło ściska.

    Ono jest jak pusta miska.

    Waszego małego dziecka.

    Oto moja miłość zdradziecka!



    Tak więc zgodnie z moim rozkazem,

    macie zawsze tępić zarazę!

    Bo dookoła was jest szambo,

    a ja nie jestem żaden Rambo!

    Zwyczajny Kobold nienapasiony,

    co wywołuje w was demony!

    I jeszcze mi za to płacicie.

    Jestem diabeł, a mam boskie życie!

    Dobrze się u was ustawiłem,

    zawsze co chciałem to robiłem!

    Bo macie takich luminarzy,

    że niech ich Bóg opieką darzy!



    Zastawiam na nich moje sidła

    i pokazuję malowidła!

    Przekonuję ich, że czynią cuda,

    Nie ma .......... - musi się udać!

    Potem przynoszę pusty worek.

    Jest środa. Ma być pełny na wtorek!

    Odliczam czas wstecz,

    a ty do dzieła! Precz!



    Przychodzą z darami jak tragarze,

    wasi wielcy luminarze!

    Zaganiam ich do grubszej roboty,

    bo są znaczniejsi od hołoty!

    Mają zadania do wykonania

    - na czas - do głosowania!

    Niech tylko się który pomyli

    - straci głosy w jednej chwili!

    Niech tylko który nawali

    - zostanie sam na sali!



    Tak im pieprzę, tak ich straszę,

    I nową sztuczkę pitraszę!

    Otóż mam jeszcze taki plan,

    żeby otworzyć supersam.

    W którym na półkach stałyby puszki,

    do których wasze suche paluszki

    wrzucałyby co miesiąc rentę.

    Na moje instrumenty dęte!

    Bo ja bębnie dla Boskiej chwały,

    Wy............... pedały!



    Prawda, że ich nie lubicie?

    Coś bym wam powiedział skrycie,

    ale by było wycie....

    Daruje wam takie kąski,

    OdpowiedzUsuń
  57. ***


    daremna hucpa *





    Daremne krzyki - próżny znój,

    Jałowe przemówienia!

    Hucpiarskich ustaw żaden chuj

    Nie zmusi do wdrożenia.



    Kraj nie rozkwitnie, idąc wstecz,

    Groteską dzikich tańców -

    Nie zdoła spętać, woli zgnieść

    Wataha pomazańców.



    Pora porzucić wszelki mit,

    Podnosząc w górę głowy...

    A nie w urojeń gruby sznyt

    Przetykać świat surowy.



    Nie zatrzymacie Ziemi już!

    Nie zacznie krążyć Słońce -

    A po was ślad pokryje kurz...

    Wraz z tej epoki końcem.







    * Forma wiersza oparta została na utworze A. Asnyka "Daremne żale".

    OdpowiedzUsuń
  58. Jak to się dzieje Panie Krzysztofie, że święci KK ( najczęściej z religijnych rodzin czyli z zablokowanymi przez sakramenty czakramami ) robią niesamowite rzeczy mówiąc zupełnie co innego niż Pan a Pan mówi, ale jakoś nic nadzwyczajnego nie zrobił. To za kim mają ludzie iść, komu wierzyć, czynom świętych KK i co za tym idzie ich słowom, czy Pana słowom bez czynów. Wybieram tą pierwszą opcję tak jak ogromna większość katolików którzy zanoszą swoje dzieci do chrztu, chodzą na mszę, modlą się, bo oni patrzą na czyny a nie słowa - Ojciec Pio jakoś nic o czakramach nie wspominał a codziennie mówił około 10 całych różańców, walczył z demonami, odprawiał mszę, chrzcił, spowiadał ( przy takiej aktywności to już chyba wszystkie czakramy by Mu padły), stał na straży KK i go bronił mimo iż sam był przez krótkowzrocznych przedstawicieli KK gnębiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe tylko że dostrzegacie tylko czyny "dobre" a i tak nie potwierdzone, a na siłę staracie sie nie zauważyć tych złych, których się 80% księży dopuszcza. A co do chrztu, to Jezus kiedy się na to zdecydował miał 30 lat i był świadom tego c robi, w odróżnieniu od półrocznego dziecka.

      Usuń

  59. Anna Maria Cichosz
    29 sierpnia ·
    Niewolnicy bezwolni i Niewolnicy z własnej woli.
    Nie oglądam telewizji.
    Dzisiaj jednak włączyłam i oniemiałam. Po raz setny społeczeństwo będzie brało sprawy w swoje ręce.
    Hasła odwieczne i ciągle te same, te które już setny raz okazały się nieprawdą.
    Można zniewalać niewolnika, który jest bezwolny i zależny od pana. Można jemu obiecywać i nie dotrzymywać słowa. Można również zmuszać do pewnych działań, przymuszać do ciężkiej pracy za miskę zupy i kromkę chleba, karać go za byle przewinienia, czynić z niego sługę i podnóżka, pogardzać nim, zmuszać do pracy bez względu na starczy wiek, częstować go ochłapami, leczyć byle jak, siadać przy suto zastawionym stole, a niewolnika częstować resztkami z niedojedzonych talerzy, jeżeli jednak tak samo traktuje się ludzi, którzy posiadają wolną wolę, to zakrawa na ironię.

    Człowieka bezwolnego nie trzeba zbyt dużo oszukiwać, bo on i tak musi wykonywać narzucone jemu czynności.
    Człowieka posiadającego wolną wolę trzeba jednak oszukać tak, aby on zapomniał o tym kim jest i że ma prawo odmówić wszelkich działań niezgodnych z jego kręgosłupem wewnętrznym, oraz z rozumiem, jeśli oczywiście go posiada.
    Nie wszyscy ten rozum posiadają, ale wolną wolę posiadają wszyscy ludzie na świecie.
    Rzadko kto posługuje się wolną wolą, po to, aby mówić nie , tam gdzie przyjdzie w przyszłości ponosić zbyt duże koszty za bezmyślność i wiarę w możliwość jakichkolwiek pozytywnych zmian, które wreszcie spełniłyby swe zadanie uczynienia ludzi szczęśliwymi, zasobnymi, bez kłopotów materialnych i finansowych.
    Ludzie są asertywni tam gdzie nie potrzeba, na przykład dla ludzi potrzebujących ich pomocy. Jak łatwo powiedzieć Nie, wtedy gdy ktoś prosi o przysługę. Zawsze jest wykręt i wymówka.
    A to, ktoś jest zmęczony, a to chory, a to go coś boli, lub nie ma czasu, lub pieniędzy itp. Natomiast tym ludziom, którym powodzi się tak jak rzadko komu w szarym społeczeństwie, wielu ufa i jest chętnych zrobić dla nich wszystko.
    Bezmyślnie napycha komuś kieszenie, a potem ma pretensje do samego pana boga, że głupio świat urządził , bo społeczeństwo znowu coś straciło, lub mocno zubożało.

    Ludzie zawsze byli małej wiary jeżeli chodzi o Boga, za to wierzyli światu i tym ludziom, który obiecywali im kokosy nigdy nie dotrzymując swoich obietnic.
    Faktem jest, że obietnice te nie mogą być spełnione, bo szara eminencja sobie tego nie życzy.
    Ktoś kto wiele obiecuje musi nie posiadać świadomości, że nawet gdyby chciał, to obietnice jego nie mogą być spełnione.
    Kiedy posiada tę świadomość jest to równoznaczne z przyjęciem znamienia bestii na swoje czoło i rękę.
    Jeżeli nie posiada tej świadomości jego kariera jest poważnie zagrożona.
    Ludzi jednak nic nie nauczy. Dziesiątki doświadczeń, albo więcej na przestrzeni dziejów nikogo nie nauczyły rozumu.
    Mądrej głowie dość po słowie. Mądremu człowiekowi dwa razy powtarzać nie trzeba. Do trzech razy sztuka, jak to ludzie mówią, ale setki razy błędów i pomyłek , to wielka przesada.
    Nie wiem czy to naiwność, głupota, czy ciemnota umysłowa?

    OdpowiedzUsuń

  60. Anna Maria Cichosz
    17 sierpnia ·
    Cichoszannamałpa. pluj.
    Ciekawe kto wymyślił, że adresy mail-owe musza mieć @ w swojej nazwie?

    Zdaje mi się, że zamysł ten był celowy.
    Jesteśmy tutaj dla kogoś ,, Małpami,, Byłoby to całkiem sensowne.
    Nie ma żadnego wytłumaczenia pobytu ludzi na Planecie Ziemia, oprócz pracy na rzecz wybranych osób.
    Jaka jest liczba tych osób trudno ocenić. W Biblii pisze coś niecoś na ten temat, ale ja do liczenia nie mam głowy, więc nigdy nie pamiętam ile czego gdzie było.
    Przychodzimy na świat i ktoś bardzo pilnuje, aby każda sztuka się zgadzała. Żyjemy nie wiadomo po co? Głupcami się rodzimy i głupcami umieramy, gdyż nikt do końca nie wie po co żyje. Czy to nie jest dziwne, że ludzie żyją w takiej ciemnicy?
    Ludzie żyją na domysł. Domyślają się, że może po to, a może też po co innego żyje. I właśnie to jest strasznie nieuczciwe.
    Jedni mówią tak, a inni inaczej, a człowiek miota się od sensu do sensu, poszukuje prawdy, dyskutuje, filozofuje, ale i tak nigdy prawdy nie pozna.
    Jestem pewna, ze prawda objawia się po śmierci ciała, wtedy gdy jest już za późno na jakiekolwiek poprawki, decyzje, czy zmianę poglądów.
    Słowa piosenki,, ...gdy w ruchomych piaskach tonę , kiedy ziemia niknie pod stopami już rozumiem, rozumiem swój błąd, lecz cofnąć się nie da już...,,
    Gdyby człowiek był świadomy, wiedział wszystko co potrzeba, wtedy jego decyzje byłyby mądre i rozsądne.
    Wiem na pewno, ze śmierć jest największym zawodem życiowym człowieka.
    Człowiek umiera z wielką nadzieją spotkania się z niewiadomym twarzą w twarz. Na pewno wierzy, ze nie może być, aż tak źle i że tam na niego ktoś czeka.
    Dlatego zwód może być wielkim wstrząsem. Oczywiście dopiero po śmierci ciała.
    Wtedy może wystąpić ogromny żal, z powodu życia bez sensu, czyli wielkiego starania się o nic( Syzyf)

    Małpy z Gaju, to my.
    Żyjemy w małpim gaju. Co znajduje się poza gajem, tego nikt nie wie.
    Wszyscy twierdzą, że wiedzą, ale nikt nie potrafi tego udowodnić.
    Żyjemy i mieszkamy sobie na drzewach ( internet)
    Każda Małpa stara się wspiąć jak najwyżej. Sprytne i zwinne Małpy potrafią wejść nawet na czubek drzewa.
    Strażnicy Gaju mają Małpy pod obserwacją. Wszystkie Małpy są jednakowe, dlatego trzeba było je pozaznaczać, która Małpa jest która?
    Dlatego w adresie e - mail widnieje znak @ zwany małpą.
    Jeżeli strażnik zaobserwuje, że któraś z Małp wlazła wysoko i zaczyna rozglądać się niebezpiecznie po okolicy, a do tego informuje inne Małpy co tam ujrzała, wtedy robi się niebezpiecznie.
    Zaczyna ona opowiadać dziwne rzeczy, takie o których inne Małpy nigdy nie słyszały. Wtedy strażnik ma za zadanie zlokalizować adres e- mail ciekawskiej Małpy i zapobiec rebelii jaką mogłyby zorganizować pozostałe Małpy po to aby uciec z Gaju.
    Strażnik zawiadamia kogo trzeba i robią nagonkę na Małpę ogłaszając wszem i wobec, że Małpa ta jest niebezpieczna, a nawet wściekła, dlatego trzeba ją ustrzelić.
    Dziwne, że do zlokalizowania i obserwacji niesfornej Małpy angażują się inne Małpy.
    Dziwne, ale znane z innych etapów życia Małp. Swój swego nie poszanuje. Ale to już całkiem inna historia.
    1 polubienie1 udostępnienie

    OdpowiedzUsuń
  61. Zajrzyjcie na www.urzeczywistnienie.pl gdzie dostępny jest za darmo e-book pt. "Człowiek w pułapce swojej natury". Rewelacyjna, głęboka alternatywa dla wszelkich religii dogmatycznych i schematów na życie!

    OdpowiedzUsuń
  62. Panie Krzysztofie jestem z Panem. Materiał z 30.06 bieżącego roku Super.
    Ja od ponad 15 lat szukałem tej prawdziwej drogi do siebie. I po lekturach książek Antonyego de Mello i pańskiego bloga (tego bloga) utwierdzam się w przekonaniu że postąpiłem słusznie.

    Jakieś 6 lat wstecz osoba znająca się (widząca) stwierdziła że ja przez to jestem taki zdepresjonowany i niespełniony, bo mam poblokowane czakramy(chrzest-pierwsza komunia i bierzmowanie) to ciut za dużo. Z wszystkich siedmiu czakramów tylko czakra serca była zrównoważona bądź ciut za bardzo otwarta.Może poprzez nadmiar blokad, bo pozostałe są pozamykane.Anahata, Manipura, Svadisthana, Sahasrara. Przez pięć lat interesowałem się Feng Shui i siatką Bagua - dzięki układaniu wszystkiego w swoim pokoju według prawideł Bagua poprawiłem swoją aurę i zacząłem lepiej funkcjonować i w 2006 roku zakończyłem ciąg perturbacji i uzyskałem tytuł magistra. Potem ponownie zacząłem zapadać się w sobie bo za bardzo uwierzyłem w to co gada Kościół i za to zbyt wielkie zbliżenie się zapłaciłem wielkim kataklizmem w postaci długów i załamania psychicznego z próbą samobójczą włącznie ( drugą już) Od tej pory mam wiedzę że nie wolno mi się zbliżać do KK bo tkwienie w tym upiornym teatrum absurdu i demagogii przynosi same straty psychiczne i duchowe.

    Zawsze interesowało mnie to co niewytłumaczalne i niezbadane - i zawsze próbowano mnie od tego odciągnąć (włącznie z Rodzicami) Choć Ojciec w ukryciu przed Mamą podzielał moje zapatrywania i ciut popychał w kierunku takiej autokreacji i samopoznania świata przez pryzmat siebie. Bo niczego wszak nie znajdziemy na zewnątrz jeśli nie mamy tego w środku.

    OdpowiedzUsuń
  63. Panie Krzysztofie czy jest Pan czlowiekiem wierzącym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Wierzę w człowieka.
      A czy katolik jest wierzący? Nie, bo nie wierzy w Zeusa.

      Usuń
  64. Wielki szacunek za pragmatyzm, pzdr z Hannover

    OdpowiedzUsuń
  65. jestem z Panem :) czas uwolnić nasza Ojczyznę od KK

    OdpowiedzUsuń
  66. Panie Krzysiu...popieram Pana wraz z cala Szwecja. Nie MA, nie BYLO i nie BEDZIE takiej Mafii jak KK na ziemi. Pozdrawiam serdecznie. Hej då.

    OdpowiedzUsuń
  67. Panie Krzystofie, Pana działalność to kawał dobrej roboty.
    Od inwazji chrześcijaństwa, nazywanej kłamliwie przez historyków 'chrztem Polski', zaczęło się całe nasze nieszczęście. Wcześniej byliśmy wolnymi ludźmi, stanowiliśmy sami o sobie, żyliśmy w rodzinach i plemionach, byliśmy wielkim, pięknym, dobrym, dzielnym narodem. Chrześcijaństwo nic nam nie dało, tylko zniszczyło dawną wiedzę i narzuciło swoje zbrodnicze, złodziejskie struktury. Przywłaszczyło sobie nasze wartości, które teraz nazywa się 'chrześcijańskimi'. A to były nasze, słowiańskie wartości. Wierzę, że Pana działalność pomoże Polakom dotrzeć do prawy o sobie. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i sił.

    OdpowiedzUsuń
  68. Właśnie przeczytałam wywiad z Panem na onet.pl, postanowiłam poszukać Pana książek i ku wielkiej radości trafiłam na tę stronę. Ucieszyłam się jeszcze bardziej, widząc ile osób wypowiadających się na Pana stronach, myśli tak jak ja. Fajnie jest poczuć, że nie jest się aż tak bardzo odosobnionym, szczególnie obracając się w powszechnie zindoktrynowanym środowisku.

    OdpowiedzUsuń
  69. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak dobrze byłoby obudzić się w takim kraju z Pana marzeń, z moich marzeń, z marzeń wielu ludzi. Jesteśmy kreatorami naszego życia i świata wokół, pewnie będziemy się spierali nieco z ''nimi'', ale ponieważ nic się nie kończy, więc warto czekać i pracować na ten moment.

    OdpowiedzUsuń
  71. Czytam wasze komentarze i widzę wpisy typu:
    ''jestem z panem''popieram pana'' ale ja jestem ciekawy co wy tak naprawdę zrobicie w tej sprawie ? każdy potrafi tylko gadać w tym kraju, ale nikt nic nie robi i wy też nic nie zrobicie bo nie jesteście jeszcze gotowi dlatego że w większości z was boi się śmierci i nie widzicie niczego poza czubkiem własnego nosa i czekacie tylko aż ktoś za was rozwiąże ten problem, i klaskacie schlebiając p.Krzysztofowi robiąc z niego własnego idola, a ja wam mówię że jeśli się naprawdę nie nawrócicie i nie poznacie Prawady-Boga, pomrzecie w waszych grzechach.

    OdpowiedzUsuń
  72. dziękuję za światło w tych ciemnościach pislamu i katofaszyzmu

    OdpowiedzUsuń
  73. Od pewnego czasu nieśmiało zauważam brak akceptacji z mojej strony na stanowisko kościoła w wielu sprawach i szukam Boga bezpośrednio co nie jest wcale takie łatwe. Po wysłuchaniu kilku audycji z pana udziałem panie Krzysztofie na ten temat uświadomiony jestem że nie jest to tylko moje widzi mi się a sprawa którą zauważa wielu ludzi. Zastanawiam się tylko co zaproponować w zamian bo człowiek jako istota stadna chce należeć do wspólnoty i z niej czerpać inspiracje a kościół mimo całego zła jakie z sobą niesie taki punkt wspólny dla wielu tworzy. Ja osobiście jako niepijący alkoholik mam taka wspólnotę która z powodzeniem zastępuje mi to i co ważniejsze niczego nie nakazuje ani nie zakazuje co daje mi możliwość swobodnego rozwoju, ale wielu nie ma takiej alternatywy. Życzę powodzenia w działaniu

    OdpowiedzUsuń
  74. Krzysztof. Dziękuję. Jesteś Wielki. Całe życie marzyłem, aby ktoś kiedyś tak prawdziwie i spokojnie potrafił powiedzieć ludziom Prawdę, którą noszę w sercu od 17 roku życia. Jeśli mogę Ci pomóc w jakikolwiek sposób będę zaszczycony. Całym sercem Cię wspieram. wojciech.nowakowski@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Panie Krzysztofie, a może by tak pomyśleć o ogólnopolskiej zrzutce i majowej akcji bilbordowej informującej społeczeństwo, z czym tak naprawdę wiązał się tzw. Chrzest Polski? I może czas pomyśleć o powrocie do korzeni, do słowiańskiego widzenia świata, bo tylko to uczyni Polskę wolną i silną. Nie potrzebujemy Boga jałowej pustyni, a Bogów ukwieconych łąk i pełnych zwierzyny lasów, Bogiń żyznych pól i wartkich strumieni!

    OdpowiedzUsuń
  76. czwarty wymiar istnieje z tym że my jako jednostki go nie widzimy ale za to widzi go architekt naszej cywilizacji http://kod322.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Jestem z Panem, dołączam..., pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem za tą ideą, ale przeciw walce. Walcząc i protestując przeciwko złu dodajemy mu energii i nigdy się od niego nie uwolnimy. Dlaczego matka Teresa nigdy nie protestowała przeciw wojnie? Bo znała tę zasadę. Zaproście mnie na manifestację popierającą pokój i miłość. Wtedy przyjdę. Wezmę udział w medytacji miłości. Zło należy ignorować, nie brać w nim udziału. Gdy nie dostarczymy mu energii to samo się wyniesie. Jeśli żaden Polak nie przyjdzie do kościoła w niedzielę i nie da na tacę to co wtedy zrobi Watykan? Ja chodziłem, ale przestałem. Wierzę w prawdziwego Boga, który jest we mnie, w moim wnętrzu, tam gdzie jest prawda, a nie w tego, który jest w kościele na zewnątrz, czyli w iluzji. Ten w kościele był moim panem, którego miałem się bać i klękać przed nim na kolana. Ten we mnie jest moim ojcem i przyjacielem. Nie boję się go, tylko go kocham, tak jak on mnie kocha. Mało tego, jest moim sługą, bo spełnia wszystkie moje życzenia. Daje mi dokładnie to co chcę i w co wierzę. Nie modlę się do niego, ale z nim rozmawiam. Sam, osobiście, bez pośredników. Dziękuję, przepraszam, proszę, kocham Cię. I tak w kółko i na okrągło. Każdemu radzę robić tak samo. Nie walczyć, nie protestować, nie krytykować. Ignorować zło, a tworzyć i popierać dobro i miłośc. Bóg jest miłością. Jam Jest miłością Boga, która promieniuje na cały wrzechświat, na cały układ słoneczny, na całą Ziemię, na całą Europę, na całą Polskę, na całą Warszawę i na cały Wyszków. Czy ktoś się dołączy?

    OdpowiedzUsuń
  79. ... przyłączam się do Polski Laickiej ...

    OdpowiedzUsuń
  80. Robi Pan niesamowitą robotę! Jestem pełen podziwu i sercem za tym co pan robi :) Powodzenia w dalszej działaności, ja też posiadam wiedzę historyczną i denerwuje mnie jak konsekwentnie spychany jest pan do pozycji szaleńca. Ja mam tak samo jak pan, w kwestii mówienia prawdy na temat kościoła... też jestem uważany za szaleńca czy fanatyka. Jeśli nie zrobimy porządku z tą instytucją będzie bardzo źle. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Dzieki Bogu gdy sie narodzilem na tej planecie w naszym kraju panowal komunizm i z racji tego , ze tata moj byl wowczas oficerem Wojska Polskiego , nie dane mi bylo przyjac sakramentu chrztu .Prostymi slowy omina mnie ten caly katolicki "burdel" ,lecz musze przyznac , ze jestem dusza pedzaca za rozwojem . Stety ide swoja droga , nieskalana dogmatami kosciola i jest mi z tym kurewsko zajebiscie dobrze , jedak zaznaczyc musze , ze jako dziecko aby nie czuc sie "wyrzutkiem" uczeszczalem na lekcje religi . Jedak w drugiej klasie , gdy ksiadz proboszcz wskazujac mnie palcem i nazywajac "diablem nie idacym do komuni " pozbywszy mnie jakichkolwiek zludzen odnosnie pozytywnego wplywu chrzescijanstwa na moj rozwoj duchowy ( tak juz jako osmiolatek wiedzialem ze jestem czyms wiecej niz miechem i krwia) wyrzadzil mi zajebista przysluge .

    zapraszam do dyskusji

    zbigniewkoziolek.zk@gmail.com


    PS

    Panie Krzysku , jestem z Panem , czas na stara nowa swiadomosc !!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Pozdrowienie z Czech https://vimeo.com/108795999
    juz w tym roku premiera filmu typu "Borat" o naszych poludniowych siasadach. Niestety w Polsce chyba niebede. Trzymam panu palce. Dla mnie jest to wszystko sci-fi.
    Kamil Czechy

    OdpowiedzUsuń
  83. Link do kilkuminutowego filmiku - jabłko z drzewa poznania, po raz drugi... Muzyka na full, miękki fotel i zapraszam - może w niego wgniecie?
    https://www.youtube.com/watch?v=tDVCLfcIRRc

    OdpowiedzUsuń
  84. Bardzo ciekawy film o kolaboracji Rzymian i Żydów w tworzeniu Chrześcijaństwa i kreowaniu Boga. Film jest w języku angielskim: https://www.youtube.com/watch?v=SNtF1-Y-JJM

    OdpowiedzUsuń
  85. Pierwszy raz jestem na tym Blogu
    Mam bardzo podobny obraz świata i jakoś sobie go układam.
    Kiedyś poruszyła mnie Historia Słowian, a konkretnie problem kontaktów z Cesarstwem Rzymskim.
    Zastanawiało mnie to, ze Rzymianie tak łakneli bursztynu i podjeli współpracę handlowa z plemionami Słowian. Podbili Galię Brytanię, a na granicy z Germania wybudowali mur. [Własciwie wtedy byli tam Słowianie]!Byli potega militarną ówczesnego swiata wiec mogli wysłać z 2 - 3 Legiony i zdobyć sobie to co chcieli. W końcu 45tysiecy zbrojnych w tamtym czasie to potega!
    Nie zrobili tego tylko grzecznie handlowali - dlaczego?
    Moze jednak zrobili i dostali tak w dupę ze wymazano to z kart historii?
    Pewnym jest ze wkraczając w bory spotkali sprawne zorganizowane panstwo z drogami stanicami dla podróznych i odpowiednia administracją. Napewno tego sie nie spodziewali. Sa pogłoski że Wandalami którzy zdobyli Rzym faktycznie byli Słowianie!
    Wiadomym jest ze Watykan kontynuje tradycję cesarstwa Rzymskiego i moze kontynuje niszczenie Słowiańszczyzny za doznane upokorzenia.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. Dziękujemy za to, że Pan jest.

    OdpowiedzUsuń
  88. Panie Krzysztofie to co Pan przekazuje,o czym Pan mówi jest tym co zawsze chciałem usłyszeć.To jest to co tak na prawdę zawsze gdzieś we mnie krzyczało.To jest po prostu prawda,którą trzeba wyłożyć jak największej rzeszy ludzi...Oby jak najwięcej nas było bo szkoda śpiących...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  89. Oglądałem Pana w Superstacji. Jak zwykle wspaniały wywiad i zgadzam się w 100%.
    Jeśli można to chcę się podzielić swoimi przemyśleniami.
    Dlaczego ludzie wierzą pomimo braku cienia jakiegokolwiek dowodu czy poszlaki?
    Dlaczego wierzą na słowo ludziom, którzy mają na sumieniu ogromne zbrodnie?
    Dlaczego, pomimo wiary, ludzie wyrządzają sobie na wzajem tyle podłości? Przecież powinni bać kary boga, który wszystko widzi.
    Moim zdaniem, ludzie tak bardzo boją się nicości po śmierci, że okłamują samych siebie. Wiara to samookłamywanie się. Nie przekona Pan kogoś, kto okłamuje samego siebie. Nie „nawróci” Pan nikogo.
    Szczerze mówiąc, ja też bardzo boję się niebytu po śmierci. Ateistą jestem tylko dlatego, że nie potrafię kłamać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  90. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  91. POLSKA LAICKA
    Pozdrawiam
    Julia Poprawa

    OdpowiedzUsuń
  92. Wielki szacunek za to co Pan czyni DZIĘKUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  93. witam pana od pewnego czasu dowiedziałem się że można zobaczyć pana wywiady w tv co też niezwłocznie uczyniłem.
    Po kilku wizytach na joutubie stwierdziłem że tak bardzo popieram pana tok myślenia że wracam do nich bardzo często nawet jeżeli już dany program oglądam po raz kolejny. Ostatnio trafiłem na płytę Waldemara Koconia Dla Ciebie Polsko utwór pod tyt. Jakim Prawem jeżeli pan go nie zna zachęcam do odsłuchania .Gdybym mógł być przydatny w walce z KK jestem do dyspozycji.
    R.M

    OdpowiedzUsuń
  94. kiedy dokladnie i gdzie to spotkanie w londynie w lipcu 2016

    OdpowiedzUsuń
  95. Jestem z Panem, jest Pan Wielki!!

    OdpowiedzUsuń
  96. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  97. W jaki sposób i gdzie mozna przystąpic do Stowarzyszenia?

    OdpowiedzUsuń
  98. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  99. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  100. Ostatnimi czasy wystąpiłem z KRK ( zaniosłem osobiście, a przeżycie niezłe... aż korci, by to opisać… haha). I co dalej ? Jak mówił śp. Jan Himilsbach ... tyle dróg k..., a iść nie ma dokąd... haha. Pozdrawiam serdecznie, jestem z Panem.
    Za Ryszardem Szwedem ponawiam pytanie: W jaki sposób i gdzie mozna przystąpic do Stowarzyszenia? I jak zarejestrować się na polskalaicka? xela0@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem pana pozytywną obserwatorką. Popieram pana Krzysztofa, dziękuję,że pan jest, trzeba dużej odwagi by w Polsce tak się wypowiadać. Jesteśmy czyli niektórzy... prawdopodobnie przez KK namierzani jako do likwidacji,( tak sobie skromnie domniemywam). Mają swoje "maind control" bowiem wyspecjalizowali się w tym od tysiącleci. KK posiada armie biorobotów należące do Watykanu a wojna trwa, chociaż jednocześnie żyjemy w utrzymywanej iluzji ,że wojny tej nie ma. Proszę się jednak nie poddawać. Tyle ludzkość już przecierpiała przez KK. Tyle męki, tortur,słów brak , że istnieją jeszcze istoty ludzkie które to kwestionują, lub zgrabnie w swojej retoryce usprawiedliwiają przestępcze działania KK. Może być tak,że boją się prawdy aż tak bardzo, może być i tak,że w innych wcieleniach byli równie zaślepieni i mają tendencje do powtarzania schematów. Jak się można domyślić najczęściej jest to wynik prania mózgów od dzieciństwa oraz długotrwały proces zastraszania tudzież urabiania pokoleń istnień ludzkich na różny sposób przez KK. Można to też badać i obserwować jako zjawisko częściowego procesu wypierania co powoduje paraliż i bywa nawet czasami konsekwencją degeneracji niektórych istot ludzkich czyli wycofywania się w niepamięć co powoduje u niektórych szczątkowe otępienie psychiczne. Dzieje się to już bardzo długo i zbyt długo przekłada się na proces trwający pokoleniowo dotykający całej ludzkości. W wyniku traumy pokoleniowej tkwiącej jako zapis w nieświadomości zbiorowej i indywidualnej jednostek ludzkich. Traumy pokoleń zaimputowanej przez działania nieświętej już inkwizycji KK. Wymieniona trauma obecnie działa już jako anomia i anomalia społeczna inaczej wyparcie w wyniku zaplanowanych działań zbrodniczej instytucji KK od kiedy ona powstała. Wyparcie jest nadal utrwalane poprzez wspieranie i akceptację KK przez przejęte oraz zakażone anomalią społeczną instytucje rządowe niszczącą empatię,czucie i wyczucie, niszczące psychiczno-duchową świadomość istot ludzkich. Działa to na zasadzie: gdy przestępca jest wspierany a jest..., niestety społeczeństwo i ofiary to widzą co dzień to wtedy bardzo często zachodzi proces ucieczki od trudnego tematu traumy w używki, depresję, zaburzenia osobowości i najczęściej wszechobecną demoralizację społeczeństwa związane z ucieczką od tematu...

    OdpowiedzUsuń
  102. Nie miejsce by tu w tym momencie wymieniać skutki uboczne tego długotrwałego procesu demoralizacji i wycofywania ludzi z rozwoju empatyczno-psychoduchowego. Ludzie zamiast być dojrzali emocjonalnie zachowują się czasami jak dzieci w piaskownicy co zresztą można obserwować na różnych forach i nie tylko. Zjawiska wypierania i ucieczki to mechanizmy obronne bardzo trudne społecznie, jednak dające wgląd jak działa nie tylko istota ludzka w takich okolicznościach ale i w jaki sposób działa nieświadome w swoim wyparciu tematów które bolą ludzkość od pokoleń obejmując wiele społeczeństw falowo i długoterminowo. Jest to dla nas jako ludzkości bardzo trudne doświadczenie. Będąc na stronie porozmawiajmy.tv Alexa Berdowicza obejrzałam film w którym wspomina ,że najważniejsze dokumenty Watykan ma zapisane na skórze dziecięcej. Z tego powodu i nie tylko bo tych dowodów wystarczająco sam nieświęty i nieświeży KK dostarczył oraz zabezpieczył w swej karmicznej konsekwencji dla ówczesnych potomnych to wszystko powoduje,że mam inne zdanie niż wielu buddystów.Wybieram opcję ,że można medytować ale bez paraliżującej ludzkość bierności, być aktywnym obserwatorem i medytować życie przez działanie. Szanuję buddyzm, szanuję Buddę. Ale jednocześnie odczytuję energetycznie i intuicyjnie Buddę jako syna władcy który ochraniał go dyskretnie przez swoich podwładnych, którzy czasami udawali jego uczniów. Pomógł synowi w jego rozwoju.Budda był jego ukochanym synem, kierował się wielką miłością do syna. Jest to zresztą logiczne i uzasadnione mądrością ojcowską tudzież ochrony rodu. Przetrzyjmy oczy Budda miał warunki by stać się ikoną duchowości. Jednak nie tylko on jest autorytetem. Czasami warto wyjść poza to wszystko...by ujrzeć jeszcze więcej...co spowoduje,że przyjdzie jeszcze więcej miłości, zrozumienia rozwoju dla całej ludzkości... Pozdrawiam tylko kobieta...pył kosmiczny...

    OdpowiedzUsuń
  103. Nie oczekuję by ktokolwiek mi przytakiwał i zgadzał się... Dość jest już niewolniczego pojmowania rzeczywistości...Polecam szacunek do siebie nawzajem

    OdpowiedzUsuń
  104. http://elsakobietarot.blogspot.com/
    Terapeuta, socjoterapeuta, bioterapeuta, taroterapeuta, poetka, Elżbieta B.Szczygielska

    OdpowiedzUsuń
  105. Mało aktywizuję swój blog bowiem zajmuję się codzienną opieką nad mężem i babcią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  106. Piszę ponownie ponieważ pomyliłam się z imieniem chodziło mi o pana Aleksandra Berdowicza a nie jak napisałam Alexa Berdowicza. Napisałam wyżej "Będąc na stronie porozmawiajmy.tv Alexa Berdowicza obejrzałam film w którym wspomina ,że najważniejsze dokumenty Watykan ma zapisane na skórze dziecięcej. " Dodam jeszcze przy okazji że dotyczy to filmu
    http://porozmawiajmy.tv/zlam-paradygmaty-postrzegania-tego-swiata-czesc-3-aleksander-berdowicz/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się pani wypowiedź. Najważniejszy jest szacunek do siebie. Uciekłem z KK, bo zacząłem myśleć samodzielnie i czytać Biblię.

      Usuń
    2. W KK najbardziej mnie wkurwiają 3 rzeczy:
      1."Panie, nie jestem godzien..."
      2.Klękanie
      3.Kult matki boskiej.
      W młodości kilka razy byłem w Czę-wie. Pierwsze wrażenie ze spotkania ze słynnym obrazem: Przeraźająca melodia, smutek, ogarniająca mnie ciężka energia. Tak wygląda matka miłosierdzia? Zamiast oddać się w jej opiekę, intuicja podpowiedziała mi ostrożność. Szok minął i zachowywałem się jak większość. Matka Boska, świętość, cuda, o Boże! Moja intuicja miała rację. Teraz wiem,że ta postać jest najlepszym dziełem szatana. Żal mi ludzi, którzy jeszcze o tym nie wiedzą. Ta szatańska kukła niszczy Polskę i Polaków od dnia, kiedy okrzyknięto ją królową Polski, a oni modlą się do niej: "weź mnie, i mnie, i mnie też". A JPII: "Weź wszystkich Polaków". A ona bierze wszystkie dusze i oddaje szatanowi. W nagrodę uzdrawia kilka ciał. Zaraz mnie posądzą o nienawiść. Tak, nienawidzę szatana, bo kocham ludzi. Szatan jest tam, gdzie go się najmniej spodziewają. W KK.

      Usuń
    3. Czy ma Pan takie samo, bądź zbliżone zdanie o prawosławiu, kościołach wschodnich, kalwinach bądź protestantach? Niesamowicie intrygują mnie takie wypowiedzi, w których wartościuje się negatywnie kościół katolicki, pomijając - świadomie czy też nie - inne kościoły.

      Usuń
  107. I jeszcze jedno. Ten bezczelny dupek przyjechał do Polski, żeby na naszej ziemi, wprost w oczy Polakom, podziękować Bogu za chrzest Polski, że przez 1050 lat może nas okradać, oszukiwać, zniewalać, mordować i decydować za nas co jest dobre dla jego pryncypała szatana. Ale ja mu przebaczyłem, bo jest człowiekiem. Szatana będę demaskował na każdym kroku, bo Jezus mi pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  108. Rozumiem pana...Każdy ma swoje wnioski wynikające z osobistych przeżyć. Piszę może tu krótko bowiem jak zwykle mam mało czasu. Ważne byśmy byli świadomi pewnych mechanizmów społecznych także tych wynikających z nieświadomości zbiorowej i indywidualnej podświadomości ludzkiej. Bowiem wiele lęków i strachów jest nam po prostu zaszczepione na zasadzie wirusa od dzieciństwa dziedzicząc je niestety nawet pokoleniowo. A zaszczepione lęki są zapisywane na zasadzie akcja reakcja bodziec behawioralny w naszej podświadomości. W ten sposób tworzy się czasami u niektórych myślokształt który może atakować istotę ludzką w postaci ataków energetycznych, lub tworzy się myślokształt dotykający większą społeczność który to tworzy iluzję rzeczywistości zastępczą odsuwającą nas od ważnych życiowych problemów. Dlatego bardzo często egzorcyzmy po prostu nie działają ponieważ twór inaczej myślokształt został wymyślony przez tę samą instytucję która go wytworzyła "iks :)" lat temu... Jednak nie ignorujmy powierzchownie samych myślokształtów bowiem wobec niektórych istot ludzkich mają bardzo silne działanie realne niestety...Zamieniają się w trudne byty. Istota ludzka posiada niezbadane jeszcze potencjały twórcze. Tak jak potrafi uzdrawiać nawet na odległość, wytwarzać pranę uzdrawiającą a nawet odżywiać się praną którą wytworzy (nawiązuję tu do zjawiska bretarianizmu inaczej inedyzmu)tak i potrafi stworzyć myślokształt który może istotę sam atakować, a KK stworzył wiele niebezpiecznych myślokształtów o podłożu lękowym ...Energia grupowa może być uzdrawiająca gdy podobni energetycznie się spotkają w dobrym celu, ale energia grupy może być niszcząca gdy podobni spotkają się w celu niszczącym...świadomie lub nieświadomie...Nawiązuję do tego jak bardzo często ludzie na poziomie nieświadomości spotykają się w KK. To zależy od istot ludzkich...Strach jest czynnikiem wyzwalającym czasami bardzo potężne mechanizmy obronne.
    Na tych mechanizmach obronnych wynikających z ugruntowanych i utwardzanych już lęków oraz traum społecznych (torturowanie i palenie na stosach - nieuświadomiona jeszcze dla wielu w pełni trauma społeczeństw oraz nierozkodowana czyli jeszcze nieuzdrowiona...). Gdy są przekazywane lęki pokoleniowo łatwiej wtedy na tym gruncie zaszczepiać informacyjne wirusy lękowe do celów propagandowych...Ech...przykre to wszystko...Jednak miłość i cierpliwość...wyzwala i z tego...Praca to bywa czasami długa...Empatia, czucie i wyczucie uzdrawia...

    OdpowiedzUsuń
  109. Poza tym czy to nie dziwne gdy wchodzę na telewizję niezależną Janusza Zagórskiego czy na telewizję porozmawiajmy tv.Aleksandra Berdowicza to jestem atakowana reklamami typu idź za papieżem idź na pielgrzymkę lub nawróć się... ? Jak to się dzieje ,że ktoś wydaje bardzo duże pieniądze by ludzi szczuć na siłę reklamami tego typu...? Zejdźmy na ziemię zatem... :) urabianie o podłożu lękowym trwa nadal oraz przemoc psychiczna trwa, najczęściej dzieje się to pod sprytnie zakamuflowanymi pozorami nawracania...A jest to ukryta przemoc...Ludzie nie potrzebują nawracania, a zrozumienia od podstaw swej egzystencji ludzkiej..., po to by zrozumieć siebie. Bowiem gdy rozumieją siebie zaczynają rozumieć innych zaczynają pojmować rzeczywistość głębiej...Umieją wtedy rozpoznawać rzeczywistość... Wtedy nie ma wojen, nie ma konfliktów na skalę masową...Zrozumienie uzdrawia...i podaje rękę w harmonii, miłości...Jednak do tego potrzebne jest czucie i wyczucie, empatia. Brak zrozumienia czyli świadomości wyzwala stany lękowe...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  110. Ktoś mi tu napisze ,że nie powinnam się czuć atakowana. Częściowo tylko ma rację, bowiem moja podświadomość nie łapie tych rzeczy ponieważ pracuję nad sobą od lat i zbyt wiele już zrozumiałam by się przyklejały do mnie wirusy informacyjne wywołujące stany lękowe notabene generujące zaburzoną iluzję rzeczywistości czyli stany wynikające z braku zrozumienia rzeczywistości. Jednak większość istot ludzkich podprogowo może łapać i ugruntowywać w ten sposób stany lękowe. A stany lękowe ograniczają świadomość i inteligencję, czasami u niektórych fragmentaryzują mózg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny wykład. Znam już te tematy. Pozbyłem się strachu raz ma zawsze. No może nie do końca. Boję się bać czegokolwiek, bo to może zakłócić proces samodzielnego myślenia. Potrafię wybierać wiadomości warte mojej uwagi. Pozostałe spuszczam do kibla. Stosuję dietę niskoinformacyjną. Telewizor, radio i gazetę używam do podcierania dupy. Najlepszym źródłem wiedzy są komentarze ludzi obcych na blogach i forach, niezależnych od gazet i od Reutera. Zamiast pilota TV wolę Firefoxa i Bing na smarcie. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  111. Sporo lat temu wyrzuciłam (telewizor i radio) i jest mi z tym o wiele lepiej. Poza tym proszę się mną nie przejmować :)jestem i tak nic nieznacząca...:)

    OdpowiedzUsuń
  112. Brakowało nam właśnie kogoś takiego jak Pan...

    OdpowiedzUsuń
  113. Mam odczucie,że cała ludzkość uczy się już zbyt długo na błędach i potknięciach. Obserwuję sprane mózgi istot ludzkich którzy nawracają innych bo ich nawyki w "uszczęśliwianiu" są silniejsze niż dostrzeżenie,że jesteśmy tu z wolnej woli. Uwarunkowani i uzależnieni od natręctwa związanego z KK. są istotami zbyt zależnymi, zagubionymi i zalęknionymi by zobaczyć więcej...I można by powiedzieć... Zaprawdę wystarczy religia zinstytucjonalizowana by stworzyć szeregi biorobotów posłusznych, myślących tylko według nakazów tejże instytucji. I to wystarczy by bioroboty wykonywały niszczenie od środka w każdej rodzinie , społeczności, państwie...Czy wojna KK. nadal trwa...? Czy ludzie są już świadomi... ,czy jeszcze nie ,że wojna trwa...? O nasze życie, prywatność, spokój egzystencji, wolny wybór...Zaprawdę najgorsza to wojna i zabór..., gdy..., wojska już wtargnęły i nie tylko zagarnęły tereny, ale zagarnęły sobie psychikę istot ludzkich, zagarnęły dla siebie nawet możliwość wyboru w jakiej religii czy nie-religii mogą uczestniczyć...A zrobione jest to w całkowitej nieświadomości istot ludzkich, podstępnie. Tak by nie były nawet tego świadome...Bo sama świadomość... tego wszystkiego jest dla zaborcy niebezpieczna. Ktoś pyta jaka choroba zjada naszą cywilizację...? Najeźdźca który jest wręcz złośliwym nowotworem tej cywilizacji wie kim jest i się broni atakując całkowicie oraz bezpardonowo uderzając we wszelkie mechanizmy obronne naszej cywilizacji...Uderzając w podstawę rodziny, uderzając już wtedy gdy się rodzimy, nakładając jarzmo...różnymi stygmatami, kodami kościelnymi by zakodować i uwarunkować podświadomość behawioralne, na zasadzie akcja reakcja. Do tej pory KK. zdążył się już nakarmić naszymi lękami przed piekłem, spowiedziami, energią tłumów wynikającą z nieświadomości...dużo jeszcze wymieniać, po za tym świetnie manipulują by okradać nas...nadal w świetle prawa w swoich "białych rękawiczkach". Uwarunkowania trzymają tak wiele ludzi na podświadomych programach...Smutne to wszystko... Uwarunkowania trzymają ludzi nawet światłych i wykształconych, bo się boją stracić pracę, bo się boją,że ich dziecko będzie wyśmiewane,że nie poszło na religię, strach społeczny powoduje anomię społeczną wypieranie rzeczywistości w której się znajdujemy. Rodzice w ten oto sposób uczą swoje dzieci strachu, uczą stanów lękowych, uczą bezradności, uczą zależności od tych których lepiej się obawiać. I czasami ktoś idzie do psychologa by ujarzmić swoje lęki... A psycholog paradoksalnie być może sam jest uzależniony od KK. Idziemy do szpitala a tam ksiądz z opłatkiem już leci... narzucając się swoim nawracaniem "niby nie na siłę..." jednak w szpitalnej sali gdzie wiele osób leży...Rozejrzyjmy się wokół, pytanie zadajmy, czy są jakieś instytucje bez KK. A prześladowania...? To właśnie KK.najbardziej prześladuje, bo wyspecjalizował się już w tym przez wieki...A inkwizycja do tej nieczystej sprawy nadal należy. Dzisiejsza inkwizycja ma się nadal bardzo dobrze...jednak działa inaczej...sprytniej doświadczona przeszłością.

    OdpowiedzUsuń
  114. Szanowny Panie, rozumiem że przedłuża Pan istnienie nietscheańskiego Ubermenchen?

    OdpowiedzUsuń
  115. Panie Krzysztofie szacun za odwagę w tym Katolandzie ale ja bym zaczął od obalenia rządów idiotów zasiadających na Wiejskiej i pozwolił zasiąść tam ludziom młodym i mądrym którzy na pewno zakończyli by proces cofania się naszego kraju do średniowiecza czyli tzw RAJU do KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń